oh noo

Lodviss

Elsker forumet
Jeg har hele helga hatt særdeles vondt i magen... Sånn vondt å bevege seg, ikke kvalmen. Ligget i fosterstilling på nettene. Jeg er bekymra for barnet, men må jeg vente til jordmor i midten av mai, eller kan de finne utav nå om jeg har mista eller ikke. Jeg har ikke blødd foreløpig, så må vel kanskje evt vente på det?
Jeg er fortsatt veldig kvalm, og håper det kan være et tegn på at det fortsatt er liv der. (selv om jeg vet det er en stund før kroppen blir kvitt hcg igjen....)

Kjenner jeg har mange tanker som svirrer i hodet nå, klarer liksom ikke helt å spør om noe konkret her.. Er egentlig bare bekymra. Er 6+4 i dag.

Uffda, ikke noe gøy når det skal være slik, prøv å slappe av.. Men tror ikke du har mistet, i å med at du ikke blør, men visst du er beskymra, ville jeg ringt en jordmor/lege for eventuelt stilt spm, bedre det enn å gå rundt å være beskymra, lykke til, detta går nok bra:)

Off da.. Du har ikke bare hatt luftsmerter da?? De er jo fryktelig vonde når de først setter inn:(( håper du finner ut av det og at det ordner seg..:))) sender over gode tanker <3>

Bedre nå! Hva enn det var, så var det hvertfall forferdelig vondt! ;)
men ingen blødning, så da må spiren fortsette å vokse seg stor og sterk!

Back
Topp