Oh noes!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Har en toåring som gråt i en time nå, og klagde på vondt i øret :( Men han klarer ikke å forklare oss om det er inni eller på selve øret ham har vondt! Ene øret er knallrødt, vi ser ikke noe grums inni det, han blir rolig når han får en kald klut på det.. Gav ham litt smertestillende, så nå sovnet han. Usj, håper ikke han har fått ørebetennelse eller noe! :/ Noen av deres små som har hatt det? Hvordan så det ut?

Herman har hatt det to ganger han. Men ingen typiske tegn som fortalte oss det. Første gangen fikk han penicillin, etter en tur på legevakta. Da hadde han holdt på en stund. Andre gangen er ikke så lenge siden, og da var det nesten bra igjen.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

To ganger stakkar? Ikke godt :(

Vi får bare følge litt med utover kvelden og natta. Våkner han igjen og har det likt som han hadde nå så blir det en tur på legevakta tenker jeg.

Ja og følte meg som verdens verste som ikke skjønte det. Men skal sies at jeg var borte på kurs i tre dager første gangen da. Var legevakta samme kveld jeg kom hjem. Sambo hadde ikke tenkt tanken på å ringe dit, men når jeg sier han må så gjør han det.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Sniker fra februar. Husker min bror hadde mye vondt i øre som liten. Testen mine foreldre brukte for å finne ut om det var inni øre eller uten på var å trykke på "knappen" ved inngangen til øre. Trekker barnet hode bort er det mye som tyder på at verken er i øret og ett tegn på ørebetennelse etter det jeg husker.

Off den ørebetennelsen altså. Noe hærk!! håper han slipper unna uten mye verk. Stakkar liten.

Takk for tips, skal prøve det! Han fikk ligge litt på sofaen i går kveld, så han lå med hodet høyt. Fikk også noen saltvannsdråper i nesa. Det virker som om det har hjulpet litt :) Vi har vært mye oppe i natt, han har våkna ofte og grått. Men det har gått fort over, og han har sovna igjen ganske kjapt. Øret er ikke rødt nå, og når jeg spør om han fortsatt har vondt sier han nei. Han blir hjemme fra bhg, vi gir ham litt saltvannsdråper, og ser om han klager noe mer. Satser på at det bare var noe forbigående greier som er borte nå :)

Back
Topp