Oh no...

christine 35

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Oktoberfest 2024 ❤️
BARNEMARK!!!
Jento på 7 år fekk ikkje søva i går og grein voldsomt pga ho hadde "vondt I tissen" Pappaen kunne ikkje sjå nåke mark,men at ho var litt raud..
Handla inn vermox og canesten i dag sånn Just in case....Kem trur dåke klør i rompo no?
Joda MEG!!! Døøøøør....Eg tør ikkje ta nåke medisin då det e så lite forska på, så må vel leva med dette i 8 mnd:shifty:

Sniker: spør på trygg mammamedisin, der får du svar fra helsepersonell som har peiling på medisinbruk i svangerskapet og i ammeperioden

Sniker: spør på trygg mammamedisin, der får du svar fra helsepersonell som har peiling på medisinbruk i svangerskapet og i ammeperioden
Enig her! For hvis det finnes noe man kan ta som gravid for å bli kvitt det - så do it! Du vil ikke leve med det jævelskapet i 8 mnd!!:eek::eek:
Stakkars deg:arghh::arghh::arghh:

Hvordan går det? Har du funnet en løsning? Kan virkelig ikke forestille meg hvordan det måtte være å ha det hele svangerskapet:eek:

Hvordan går det? Har du funnet en løsning? Kan virkelig ikke forestille meg hvordan det måtte være å ha det hele svangerskapet:eek:

Kunne ta medisin,men kunne og velge å vente til første trimester var over...har til no bere dusja og bytta alt av kler på morningen kvar dag...bytta på senga annakvar dag og spist masse rå løk:hilarious: Har ikkje merka nåke meir ette den eine dagen...

Kunne ta medisin,men kunne og velge å vente til første trimester var over...har til no bere dusja og bytta alt av kler på morningen kvar dag...bytta på senga annakvar dag og spist masse rå løk:hilarious: Har ikkje merka nåke meir ette den eine dagen...
Satser på det var falsk alarm da, iallefall at det går bra:)

Uff, det høres helt grusomt ut. Enda godt du kan ta medisin etter hvert. Måtte også flire litt av måten du skrev det på :rolleyes::)

Back
Topp