Oh no, jeg er blitt gammel.. :(

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg hører ikke lengere den "ringetonen" som voksne ikke hører.. Har hørt den hele tiden, hørte den seinest rundt jul når lillebroren min hadde den på telefonen.. Men nå hører jeg den ikke lenger på reklamen!! [:'(]

Hehehe.. Det er en veldig høyfrekvent lyd som voksne ikke hører.. Så derfor kan du ha på telefonen på skolen uten at læreren hører det! Det er stadig reklame for den.. [8D]

blir yngre jeg da isåfall.. [;)]
hørte den ikke før forrige dagen og da skvatt jeg til og med...

jippiiiiii, da er ikke jeg så gammel som jeg trodde[;)]
Jeg hører den lyden.......yeeeiiijjj[:D]

Hmmm... Har ikke hørt om reklamen jeg. Hva er det reklame for?

miiiiiiiiiiiiiiiii tu

ORIGINAL: Godhjerta.

Jeg er gamlerere enn alle dere.[&:][&:] Har aldri hørt den jeg. Trodde det var bare noe tull...
Eller så er det bare jeg som har hørselskade da, og egentlig er veldig ung. [8D][:D]

Satser på den jeg!!!!

er det noen plass jeg kan høre den, så jeg kan få bekreftet om jeg er ung eller gammel??[8|][8|]

Jeg har hatt på the voice nå i to timer, å reklamen har hvertfall kommet 4 ganger!

ORIGINAL: MicroMe å pøbelen

ORIGINAL: lindaen

Jeg hører ikke lengere den "ringetonen" som voksne ikke hører.. Har hørt den hele tiden, hørte den seinest rundt jul når lillebroren min hadde den på telefonen.. Men nå hører jeg den ikke lenger på reklamen!! [:'(]

jeg er eldre enn deg da for jeg har aldri klart å høre den[:D][:D][:D]

jeg også[;)]

Søstra mi på 12 hører jo heller ikke lyden[8|] Og hun har ikke dårlig hørsel eller noe.
Irriterende reklame by the way[8D]

Hihi, sønnen min har den som ringetone og jeg hørere den[:)][:D]

Og jeg er utgammel sammenlignet med deg snuppa, for du er jo en ung vakker jente[;)]

Hører heller ikke lyden[:)]

ORIGINAL: maysen

Hihi, sønnen min har den som ringetone og jeg hørere den[:)][:D]

Og jeg er utgammel sammenlignet med deg snuppa, for du er jo en ung vakker jente[;)]

Du er søtest! [:D]

ORIGINAL: Minimeg

[8|][8|]

Jeg er bra gammel jeg, for aner ikke hva du snakker om.[:)]

Back
Topp