Lillebompi
Glad i forumet
Til tross for kvalme (som da gjør at jeg må ha i meg noe regelmessig og har en rar matlyst), så har jeg allerede begynt å ese ut
6+0. I kombinasjon med at jeg sluttet med snus for 1 måned siden
Svigermor + en venninne av henne har allerede bemerket og spekulert over at jeg har lagt på meg en del på kort tid
Magen og rumpa visstnok
hehe..
Litt vell tidlig, synes jeg! Jeg må visst prøve å være enda mer fysisk aktiv
Flere? Eller kanskje det er vektnedgang hos dere 
6+0. I kombinasjon med at jeg sluttet med snus for 1 måned siden
Svigermor + en venninne av henne har allerede bemerket og spekulert over at jeg har lagt på meg en del på kort tid
Magen og rumpa visstnok
hehe..Litt vell tidlig, synes jeg! Jeg må visst prøve å være enda mer fysisk aktiv

Håper jeg også kommer til hektene snart igjen, slik at formen åpner opp for mer aktivitet og riktig mat..
Gikk opp 25 kg i begge sv.skapene, regner med det blir noe sånt denne gangen også
Men formen under fødsel/etter fødsel var god da!

Håpte jeg skulle greie å begrense det denne gangen men har allerede gått opp 3 kg og er 8 uker på vei 

jeg gikk opp 31kg og 26kg de to andre svangerskapene, og vil gjerne unngå det igjen
Jeg elsker herbalife sine produkter. De er proppa med næring også smaker de amazing! Bruker 1dl havregryn, 4 skjeer proteindrinkmix (et herbalife produktk), en klype salt og 2-3dl vann. Koker det opp og topper det med hva enn som måtte friste. Frosne bær, kokos, chiafrø, granola.