Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, så det er mer det brune "gamle" blodet man skal bekymre seg for? Kom ikke en dråpe blod hele forrige svangerskap, så ble litt stressa. Men dette var oppklarende TakkNei, jeg velger å tro at så lenge det er friskt blod og ingen smerter, så er det ufarlig♡ men jeg skjønner godt du blir urolig!
Aha, tynnere slimhinner, det gir mening. Da tror jeg sannelig ikke jeg gidder å bekymre meg TakkHadde det samme sist gang rundt uke 7, rosa på papiret på kvelden og litt dagen etter. Normalt at slimhinnene blir tynnere og eventuelt små blodkar som sprekker.
Min erfaring er at hvis det kommer brunt/mørkebrunt blod og smerter ender det i sa.. men det er mange som har hatt brunt blod/friskt blod uten smerter og har hatt et vellykket svangerskapAh, så det er mer det brune "gamle" blodet man skal bekymre seg for? Kom ikke en dråpe blod hele forrige svangerskap, så ble litt stressa. Men dette var oppklarende Takk
Huff, det er bare så dritt med alle disse rare tingene som skjer hele tiden, og spesielt sånn tidlig i svangerskapet når vi vet at aborttallene fortsatt er "høye". Det meste er jo ikke farlig, jeg prøver å roe meg med det. Det stikker stadig i lysken min, men det tror jeg bare er ligamentsmerter. Hadde det vært lenger opp hadde jeg sikkert blitt redd for svangerskap utenfor livmor...men det er jo veldig sjelden, da, tross alt. Skjønner du blir engstelig, men om det nesten er borte, er det sikkert ikke noe galt. Hadde det vært noe galt, ville det vel heller gått på og blitt verre? Vanskelig å si, men jeg håper det bare går over forsvinner. At det er noen muskler som tøyes og strekkes litt...<3Så bra, alt går bra med deg.
Jeg fikk dette jeg også i går natt og ikke noe mer. å utpå dagen i går fikk jeg stikking i venstre side av magen helt ute ved hoften. Er utrolig redd. Det er nesten gått over nå, men tenker at noe må vel være galt? Noen som vet noe?