Oh Myyy Fu..ing Goood....

lomittra

Glad i forumet
Jillian kom i posten i dag, og jeg må bare innrømme at dette var tøft for en HELT utrent kropp [:-] Og det var level 1 liksom...[8D] Tungt å puste allerede rett etter oppvarminga jo [8|] Har en kropp på vei lukt i fortapelsen, så dette var på sin plass ja [:D][:D][:D] Må innrømme jeg ble litt glad når lillemann måtte få putta på plass smokken så jeg kunne sette på pause 15-20 sek [8D] Jaja, nå er jeg værtfall igang, og håper jeg både dlir i bedre form og merker det på målene og vekten etterhvert [:)]

Gratulerer med starten

Jeg hadde og dag1 i dag, kjenner det dirrer litt i armene etter alle de armøvelsene. Jeg har skikkelig fiskebollearmer som jeg nesten ALDRI trener.

Godt å være i gang. Nå gjelder det bare å fortsette [;)]

Ja den halvtimen skal værtfall prioriteres her, det er helt sikkert! Og så syns jeg det var litt kjekt at dette kan jeg faktisk gjøre på dagen også, for snuppa på 2år syns sikkert det er gøy å være med på litt hopp og sprett [:D]

Armene som syns det var mest slitsomt her også [:)]

Ja veldig greit at det var så fort gjort og veldig enkle øvelser, så man kan passe barn mens man trener [:)]

Hvor er det billigst å bestille denne?

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,det er heftig shit,hehe...
Men,når jeg med mine 90kg får til,så kan du å.STÅ PÅ [:D]

Hehe, ja det var litt heftigere enn jeg hadde tenkt meg [8D] Men etter en dusj nå så føler jeg meg faktisk veldig bra [:)] Og det varer helt sikkert til jeg skal stå opp i morgen...[:D]

Kan jo fint være i god form fordi om man er 90 kg da!! Aner ikke hvor tung jeg er, men av de 28 kiloene jeg la på meg under svangerskapet så er det fortsatt mange igjen [&:] Og trent har jeg ikke gjort siden jeg slutta med håndball som 16 åring... Så dette har jeg godt av [:D]

Vet ikke, men jeg bestilte den på megastore. Betalte 169,- Som sagt første dagen i dag, men tror absolutt den er verdt pengene ja [:D]

ORIGINAL: lomittra

Hehe, ja det var litt heftigere enn jeg hadde tenkt meg [8D] Men etter en dusj nå så føler jeg meg faktisk veldig bra [:)] Og det varer helt sikkert til jeg skal stå opp i morgen...[:D]

Kan jo fint være i god form fordi om man er 90 kg da!! Aner ikke hvor tung jeg er, men av de 28 kiloene jeg la på meg under svangerskapet så er det fortsatt mange igjen [&:] Og trent har jeg ikke gjort siden jeg slutta med håndball som 16 åring... Så dette har jeg godt av [:D]
Ja,du er inne på noe der,hehe.
Dag 3-4 er værst syns jeg,hehe...Grøss,det er da man VIRKELIG må bite tenna sammen [:D]

ORIGINAL: lomittra

Ja,du er inne på noe der,hehe.
Dag 3-4 er værst syns jeg,hehe...Grøss,det er da man VIRKELIG må bite tenna sammen [:D]

Hehe, nå har jeg akkurat takket deg i treningstråden for at du hadde flere tråder her inne om 30 days shred som inspirerte meg til å prøve, og så sier du at det blir VÆRRE???? [:D] Jaja, bare å bite tenna sammen og holde ut da [:)] For jeg har virkelig lyst til å bli kvitt noen kilo, eller i det minste stramme opp litt [8D]

er det øvelser man gjør uten noe utstyr? eller må man kjøpe inn ting også? [8|]

ORIGINAL: Wibe^

er det øvelser man gjør uten noe utstyr? eller må man kjøpe inn ting også? [8|]

Man trenger et mykt underlag,typ treningsmatte,og evt noen manualer,eller brusflasker med vann,eller stein etc [:D]

Back
Topp