OH MY!

Søtnos*

Glad i forumet
Vet dere hva jeg måtte ta på meg i dag jenter?????

MAMMABUKSE ?!

Det er så vondt å ha bukser som strammer så jeg måtte bare ta på den

...Men da kan du slippe ut magen og PUSTE! Hehe...

Kakken skrev:

Ja det var en befrielse.. Men er litt tidlig da

Så gøy!! :D Føles så godt når man begynner å merke forandringer på utsiden av magen og ikke bare kvalme osv, at men er gravid! :)
Tror jeg også skal prøve mammabukser denne gangen(hvis vi traff blink;)..Sist levde jeg i haremsbukser og tights :b

Kakken skrev:

sign ;)

Jeg har brukt mammabukse hele denne uka... pga klarer ikke at det strammer over magen:/ 
Har litt sjokoladeflesk under der da, flesket har fått en mistenkelig babykul nederst ;) 

er bare 6+2-3 ca 

Ja dette er sprøtt, skulle da vel ikke være mulig å få så oppblåst mage alt nå!!!!!!
Har litt flesk jeg å :P men himmel og hav hvordan skal dette gå

JEg er VELDIG oppblåst! men ser ut som det holder på å gi seg litt nå da, for det presser ikke sånn lengre.. men tror nok babykulen kommer tidligere denne gangen, er visst vanlig det hhar jeg hørt ;)
MEn skal nok kjøpe meg mammabukser denne gangen også..og mammatopper/bluser.. Husker siste gangen så hadde jeg ikke så mye klær som passet over magen min ;P Dårlig utvalg av mammaklær hvor jeg bor..

haha jeg skal kjøpe mammabukse på mandag... 

Satt på møte i hele går, med vanlig olabukse. Sammen med det at buksa var stram, at jeg er veldig oppblåst, og at man ikke kan slippe noe luft ut *knis* var det nsten uutholdelig på slutten!! :O Buksa var så stram til slutt at jeg prøvde å dra den ut fra magen diskré ^^ huff... 

Er ikke bare bare!! Etter møtet hadde jeg buksa åpen mens jeg gikk hjemover, bruker kåpe, og hadde så luftsmerter at jeg måtte gå med museskritt...

Men jeg er litt glad for at jeg ikke er den eneste, det føles bare så teit når babyen bare er 2 cm lang haha  

countrygirl<3 skrev:

Kakken skrev:

sign ;)

Rugekasse skrev:
haha jeg skal kjøpe mammabukse på mandag... 

Satt på møte i hele går, med vanlig olabukse. Sammen med det at buksa var stram, at jeg er veldig oppblåst, og at man ikke kan slippe noe luft ut *knis* var det nsten uutholdelig på slutten!! :O Buksa var så stram til slutt at jeg prøvde å dra den ut fra magen diskré ^^ huff... 

Er ikke bare bare!! Etter møtet hadde jeg buksa åpen mens jeg gikk hjemover, bruker kåpe, og hadde så luftsmerter at jeg måtte gå med museskritt...

Men jeg er litt glad for at jeg ikke er den eneste, det føles bare så teit når babyen bare er 2 cm lang haha  

Ha ha ha, så du gikk og småfeis hjem du da?

SMÅfeis? neida, jeg fløy omtrent avgårde emoticon

Rugekasse skrev:
SMÅfeis? neida, jeg fløy omtrent avgårde emoticon

Ha ha ha haha !

Back
Topp