Oh my lissom *fniiiise*

talata

Forumet er livet
Ett vennepar av oss kjørte i stykker firkassa si i forigårs, å i går fikk de låne bilen vår, slik at mannen kom seg på jobb, å barnet i barnehage...

Men nå ringte gubben min, å fortalte at han nettopp hadde kjørt denne mannen på jobb å barnet i barnehage, fordi han som lånte bilen hadde klart å knekke girspaken på bilen vår [X(] (vi har sånn amrikansk girspak)

Trukke det er meninga at de ska ha bil for øyeblikket jeg hehe [8D]

Bil kan de ha vel, men bør vel kanskje vurdere med automat [:D][:D][:D]

ORIGINAL: RedElf

Bil kan de ha vel, men bør vel kanskje vurdere med automat [:D][:D][:D]

haha - men det er automat både den dem har å den vi har [8D]

hahahaha er det mulig[:D][8D][:D][&:] men dårlig surt da å ødelegge noen andres bil...

Ja, det er godt gjort. Her finnes det haugevis som aldri knekker en girspak hele sitt liv og så finnes det de som knekker girspaker to dager på rad[:D][:D][:D].

Kanskje på tide å sette fra seg bilen og ta bussen er periode???

ORIGINAL: Murmeldyr88

hahahaha er det mulig[:D][8D][:D][&:] men dårlig surt da å ødelegge noen andres bil...

hehehe - men det er jo en slitedel da, så kunne jo ha skjedd meg i dag i stedet hadde jeg kjørt... hi hi, men han ska kjøpe ny i dag å bytte da [:)]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Ja, det er godt gjort. Her finnes det haugevis som aldri knekker en girspak hele sitt liv og så finnes det de som knekker girspaker to dager på rad[:D][:D][:D].

Kanskje på tide å sette fra seg bilen og ta bussen er periode???

så sant så sant [:D][8D]

Ville anbefalt Automat gir i fremtiden altså[8D]

Iallfall om de ikke klarer å gire skikkelig[8D]

[:D][:D][:D][&:] tror det er en mening med det ja[8|][:D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Begge bilene er automat [8D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D][:D][:D][&:] tror det er en mening med det ja[8|][:D]

hehe - ja det jeg sier å [:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Det er bare såå typisk da![8D][:D]

Når det først skjer noe med en bil, skjer det noe med den vi låner og.. Huff, men litt kjipt og da! For det om det er som du sier, en slitedel[8D] Det hadde jo sikkert skjedd med dere om ikke så lenge, he he.
Stakkars folk da..[8D]

hehe det er så sant [;)] Men de ligger heldigvis ikke på latsiden da, så ny girkasse, å ny spak til oss ska hentes i løpet av dagen.... Så bilen vår er vel kjørbar i kveld allerede tenker jeg [:)]

ORIGINAL: talata

Fotgjenger neste!

Skal jo mye til for å knerte ei kasse på en automat, iallfall girspaken![8D]

Fotgjenger neste!

Bilen vår er amerikansk, å har girspaken på siden av rattet, å så hadde han parkert i en nedoverbakke, å da blir spaken ganske hard når man ska ta den fra park til drive... Men den hadde sikkert en svakhet fra før av [:)]

Når det kommer til kassa dems, så visste han at den kassa var gåen, men dro på en svær henger allikevel.... [:-]

Fotgjenger neste!

Bilen vår er amerikansk, å har girspaken på siden av rattet, å så hadde han parkert i en nedoverbakke, å da blir spaken ganske hard når man ska ta den fra park til drive... Men den hadde sikkert en svakhet fra før av [:)]

Når det kommer til kassa dems, så visste han at den kassa var gåen, men dro på en svær henger allikevel.... [:-]

Smart[8D]

Pappa har Van, amerikansk girordning på den også..og jeg må røske ganske hardt noen ganger. Får bare håpe jeg ikke blir den uheldige som faktisk klarer å ødelegge den[8D] Har hatt bilen i 8år og enda ikke måtte bytte stangen.

Fotgjenger neste!

Smart[8D]

Pappa har Van, amerikansk girordning på den også..og jeg må røske ganske hardt noen ganger. Får bare håpe jeg ikke blir den uheldige som faktisk klarer å ødelegge den[8D] Har hatt bilen i 8år og enda ikke måtte bytte stangen.

hehehe - det er tydligvis veldig fort gjort [8D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Stakkars mann [:-]

hi hi - jeg vet [;)] Men dette ska han mobbes for [8D]

Back
Topp