oh my gudness..

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Gikk på vekta ikveld, og fikk sjokk!

Har ikke veid meg på sikkert over et halvt år, trodde vekta var slik den var før.. Men NEIDAA! Jeg har tydeligvis lagt på meg myyye uten å legge merke til det selv[:'(][&:] (gått opp en genserstørrelse siden jeg ble gravid, men mest fordi jeg ikke orker de så trange lengre)

Men hallooo?? Skjønner ingenting, lurer virkelig på hvor de kiloene har satt seg [&:]

Uff, det er ikke noe kjekt! Jeg har gått ned masse jeg :) Og er ganske stolt over det :D :D gått fra 89kg (høygravid) Gikk opp 5 under svangerskapet. til 69-70 kg nå :D

ORIGINAL: Trizia

Uff, det er ikke noe kjekt! Jeg har gått ned masse jeg :) Og er ganske stolt over det :D :D gått fra 89kg (høygravid) Gikk opp 5 under svangerskapet. til 69-70 kg nå :D

Ja, du kan være stolt[:D] Det er jo kjempebra!

ORIGINAL: Goldy

Gikk på vekta ikveld, og fikk sjokk!

Har ikke veid meg på sikkert over et halvt år, trodde vekta var slik den var før.. Men NEIDAA! Jeg har tydeligvis lagt på meg myyye uten å legge merke til det selv[:'(][&:] (gått opp en genserstørrelse siden jeg ble gravid, men mest fordi jeg ikke orker de så trange lengre)

Men hallooo?? Skjønner ingenting [&:]

Jeg sier det samme!! Har ikke merka det, men har jo smellt opp i vekt jo. [:'(][:'(]
Og hjelper lite at sambo tar tak i magen min og kakuer "MEIR Å TA I MEIR Å VERA GLAD I"[X(]
Derfor har jeg trappa opp treningen, sett nærmere på matinntaket og begynt med rockering enda oftere.

Lykke til, vi er fine selv om vi er litt lett chubby[8D]

Kanskje du bare har fått mer muskler.. [:)]
Selv har jeg ikke turt å stilt meg på vekta.. Tror jeg skal la det være til neste år på den her tiden kanskje..

ORIGINAL: Maros

Kanskje du bare har fått mer muskler.. [:)]
Selv har jeg ikke turt å stilt meg på vekta.. Tror jeg skal la det være til neste år på den her tiden kanskje..

Haha er det jeg sier til meg selv som trøst[8D] Men må nok bli enda flinkere til å trene fremover ja! Jaja, blir enda mer trimturer for hunden og mer frisk luft for snuppa da[;)] (går allerede trilleturer/sykler med sykkelvogn tilsammen ca 2,5timer hver dag, og litt rockering)

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Kjip følelse.. Men kanskje det ikke er så ille siden du ikke har merket det selv. Kanskje du trengte å gå opp litt.

Jeg begynte å trene i sommer og det har endelig begynt å vise seg. Har gått ned 2 kg og strammet opp en god del. Håper å gå ned 2-3 kg til.

Nja, trenger ikke å gå opp mer[8D]
Jeg også har fått strammet opp magen litt, men er igrunn ganske fornøyd[:)] (helt til jeg gikk på den teite vekta)

Back
Topp