Oh lord.... I dag....

*Pudding*

Glad i forumet
....har jeg VIRKELIG fått kjenne på kroppen at jeg har vært en vanerøyker og venterøyker!! :/ Har vært mye venting og tok meg selv i å lure på hva i alle dager jeg skulle gjør når jeg ikke skulle røyke :p
Men kom meg gjennom det også! :)
*stolt*

....har jeg VIRKELIG fått kjenne på kroppen at jeg har vært en vanerøyker og venterøyker!! :/ Har vært mye venting og tok meg selv i å lure på hva i alle dager jeg skulle gjør når jeg ikke skulle røyke :p
*stolt*
Bra jobba!!!! :)

*stolt*
Hurra for deg! Bra jobba :)

Så flink du har vært:) Kan anbefale å alltid ha lesestoff med i veska, da er det nesten gøy å måtte vente på saker og ting;)

lesestoff eller mobil med enten lydbok eller spill på alltid med må ha noe å gjøre ellers er røyke suget mitt der å uansett hvor kvalmt jeg syns røyk luter nå. sluttet å røyke med en gang jeg fikk første svakt positive test selv.

Jaaaa! Jeg synes også jeg var flink :)
Tar alle seirene jeg kan når det gjelder røykingen. Folk kan si hva de vil - det er jaggu f*** ikke lett å slutte! :)

HURRA OG GRATULERER til oss som har klart det!! :)

lesestoff eller mobil med enten lydbok eller spill på alltid med må ha noe å gjøre ellers er røyke suget mitt der å uansett hvor kvalmt jeg syns røyk luter nå. sluttet å røyke med en gang jeg fikk første svakt positive test selv.
Sist jeg hadde en sprekk smakte røyken bæsj, og DET var en god følelse det! :) Stå på! Du er flink :)

Kjempeflink! :)

Kjempebra!!!! :dance011

Back
Topp