Skal si kroppen din gjør deg klar for nattvåk Looney! Håper du får noen gode netter snart da, sånn at kroppen din kan få hvile litt før det hele starter.
God morgen! [:)]
Jeg sov litt bedre i natt, hurra! Men Ida hoster så hun kaster opp igjen... hun hosta litt da vi la oss, så hun fikk Bricanyl av sambo. Men i 4-tiden så hosta hun så mye, og kava så innmari med det selv, så hun kasta opp litt. Så i dag må jeg bestille ny legetime til henne, det er tydelig at dette er noe Bricanyl ikke klarer å roe ned.
Ungene skal i bhg i dag, sender henne dit selv om hun kasta opp, jeg vet jo at hun ikke er syk og smittsom. De ligger og sover enda da, så må vekke dem straks. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9.15, og etterpå skal jeg innom helsestasjonen for å bytte tid til 4-årskontrollen til Ida, og fikse nevnte legetime.
Skal begynne å ta ned jula når jeg kommer hjem igjen, og i ettermiddag skal vi visst til svigers for å spise fredagspizza. Håper jeg rekker meg en tur opp til bestis også, de får besøk av noen jeg ikke har sett på evigheter!
Ha en fin fredag jenter! [:)]
Åh, nå kom jeg på at ungene blir sikkert kjempeglad når de står opp og ser dvd'ene pappaen kom hjem med i går, bygave, hehe! Barbie-dvd til Ida, og Elias-dvd til Tobias. Jeg fikk forresten også gave, en Armani-parfyme som lukta friskt og deilig!