oh kjære fredag 7 januar

Looney

Forumet er livet
VIP
Får ikke sove

så glad jeg får sove, verre å stå opp[8D][:D]

jadda, da var det freddan! syns uka har gått fort jeg, men glad det er fredag. skal til legen senere i dag, skal se om jeg orker trening før det. hadde gjort godt.

nå må jeg gi ungene litt mat og lage matpakker.

fin fredda[:D][:D]

Skal si kroppen din gjør deg klar for nattvåk Looney! Håper du får noen gode netter snart da, sånn at kroppen din kan få hvile litt før det hele starter.

God morgen! [:)]

Jeg sov litt bedre i natt, hurra! Men Ida hoster så hun kaster opp igjen... hun hosta litt da vi la oss, så hun fikk Bricanyl av sambo. Men i 4-tiden så hosta hun så mye, og kava så innmari med det selv, så hun kasta opp litt. Så i dag må jeg bestille ny legetime til henne, det er tydelig at dette er noe Bricanyl ikke klarer å roe ned.
Ungene skal i bhg i dag, sender henne dit selv om hun kasta opp, jeg vet jo at hun ikke er syk og smittsom. De ligger og sover enda da, så må vekke dem straks. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9.15, og etterpå skal jeg innom helsestasjonen for å bytte tid til 4-årskontrollen til Ida, og fikse nevnte legetime.
Skal begynne å ta ned jula når jeg kommer hjem igjen, og i ettermiddag skal vi visst til svigers for å spise fredagspizza. Håper jeg rekker meg en tur opp til bestis også, de får besøk av noen jeg ikke har sett på evigheter!

Ha en fin fredag jenter! [:)]

Åh, nå kom jeg på at ungene blir sikkert kjempeglad når de står opp og ser dvd'ene pappaen kom hjem med i går, bygave, hehe! Barbie-dvd til Ida, og Elias-dvd til Tobias. Jeg fikk forresten også gave, en Armani-parfyme som lukta friskt og deilig!

I natt var det først N som var våken hundre ganger, men roet seg endelig i ett tiden. Men da hostet samboeren i ett sett så ingen fikk sove. Jeg sto opp og surfet til kl halv fire, og da sovnet jeg[>:] Sov til sju da vekkerklokka til gubben ringte. Sendte gubben til legen sin for sykemelding og medisin så vi får sove til natten, og han fikk Cosylan og beskjed om at halve Norge er syke.

N sto opp og har nå fått diare[X(] dobbelt herrrlig!! Prøver jobbe i han noe mat for han har ikke spist hele uken omtrent. Feberen virker å være borte i dag faktisk, så noe positivt da[:)]

Jeg er dritkvalm men håper det er pga graviditeten, og ikke spysyken[:o]

Haha, kjekt å få beskjed om at halve Norge er sjuke, det hjelper jo samboeren din veldig mye Looney! [&:] Håper det ikke er spysjuka du har fått nå da! [&:] God bedring i heimen!

Jeg er hjemme igjen. Ida fikk legetime neste fredag, litt lenge til, men det får gå. Kan jo dra på legevakta om det er noe som haster før den tid, men det er jo ikke så mye de kan gjøre med hosten hennes vil jeg tro. Dama på legesenteret skrev til legen at hun skal astmautredes. Blir spennende å se om frøkna mi har utviklet astma altså!

For en dag.
Sto opp tidlig og var stuptrøtt.
Tok en lett treningsøkt hos fysio idag siden kroppen ikke henger med så tidlig på morran.
Fikk behandling, før jeg så dro hjem igjen.
Og hva gjorde jeg, jo jeg gikk og la meg igjen. Snakk om å være i koma. Tror jeg sov litt også, før jeg sto opp igjen 1,5 time seinere.
No er det helg, og jeg skal prøve meg på hjemmelaget hamburger av elgkjøttdeig til middag idag. Blir spennende.

Og jo, pappa vil kanskje sponse litt av medlemskapet hos 3t til meg. Skal snakke mer med han seinere.

Da har jeg vært hos legen, skulle fortsette med pencelinkuren min, men fikk med meg flutide for hosten min

Ok, vis jeg vil så har jeg fått meg jobb..Er 2 dager i uken hver mnd utennom mars da skal jeg jobbe hver dag

Hmz

Ingen god jordmor time i dag nei[&o] ALt vel med snuppa og magemålene, men blodtrykket er høyrere enn noen gang. Og det i dag hvor jeg føler meg bra og pigg. Jordmor ringte sykehuset, og de sa vi avventer sjekk til mandag. Så da blir det ny jordmor time og mulig sykehussjekk på mandag da. Jordmoren var bekymret, men det er egentlig ikke jeg[&:]
Skal slappe av i helgen, og er registret på sykehuset og har lovet ringe om formen blir dårlig i helgen.

Nå har jeg sendt gutta ut for å måke snø, og leke mens mor slapper av[:)][:)]
Mamma skal ta seg av N i morgen, og samboeren tar han med på skøyter på søndag. Så jeg skal få roet ned kroppen.

buffi: den jobben hørtes jo perfekt ut! [:D] greit å komme seg ut av huset 2 dager i uka altså! [:)]
Looney: Nå må du slappe av i helga da, og ikke nøl med å ringe om du føler deg dårlig! Hvordan gikk det med kvalmen? Kanskje den er i sammenheng med formen din ellers?

Vi har spist middag med svigers, og sagt farvel til svigerinna mi som reiser til Costa Rica i morgen, blir borte i 6 mnd før hun drar til Canada i ytterligere 1 år. Ida er jo søren meg 6 år når hun kommer tilbake! [&:]
Ungene er lagt, og jeg skal dra frem rockeringen og stille meg foran tvn. Er vel ikke noe særlig å se på da men...

ORIGINAL: suki

Tenk at barna begynner på skolen neste år!! [:o]

Ja hjelp[&:]

Jobbet sent i dag. Hadde snødd igjen i går, og jeg kunne ikke kjøre så da har jeg vært ute og gått med de nye piggene mine, og busset meg litt. Begynner å glede meg til våren nå....

Da har dere vel en god unnskyldning for å reise på besøk til Canada etter hvert Skrållan? Må jo nytte sånne sjanser når man har de[:)]

Ja, det er helt ellevilt!! [:o]

Sambo ble forresten imponert over kvinnfolket sitt i dag da han kom hjem fra jobb, og kåken var tom for alt som forbindes med jula! Fikk jo pælma ut juletreet selv også, selv om det var drittungt og jeg måtte sloss med det i yttergangen for å få det helt ut, haha!

hva slags jobb er det da, buffi??

McMor: Nja, sånn sett har vi jo det! [:)] Men om vi først skal bruke masse penger på ferietur, så har jeg maaaaange steder jeg vil besøke før Canada! [8D] Hun skal jo bare stå på snowboard og sånn der, snø har vi her også, hehe.

Herregud, Marcus er litt av en bygdeorginal altså.
Han skulle ta stikkpiller nå, men han haaater det, Vi deala litt, og han ville KUN ta de hvis han fikk en smokk...?
Herregud, han slutta jo med smokk for en evighet siden! ?
Jaja, smokk og piller ble det.. hehe..
Nå sover han søtt på sofaen..

Tomas er ute for å kjøpe en DS til han.. Jeg sa at han aldri kom til å få noe sånn, men noe må holde han stille på sofaen..

N og jeg sovnet sammen på sofaen før midag i dag, og derfor har ikke han sovnet enda. Jeg er trøtt og skal faktisk legge meg tidlig i dag. Ellers lite å melde enn grei form[:)]

Back
Topp