oh kjære fredag 110211

Looney

Forumet er livet
VIP
Lønningsdag for Looney

mårnings!

en stk lønningsdag i hus her å, ikke min, men jeg nyter godt av det læll[:D]

jadda, jobbedag i dag, kan ikke si jeg gleder meg. men må man, så må man. skal til fysion min etterpå, håper han kan gnikke og gnu litt skikkelig i dag!!

håper dere syke har sovet godt og er bedre i dag[:)]

fin fredag[:)]

God fredag er det IKKE!

Tobias fikk plutselig 39,5 i feber i går kveld, lå lenge og bare sukka og bar seg i senga si. Sovna litt før 22.30, og har sovet hele natta, men våkna med 38,5 nå i dag. Og han er sykt mannfolk altså, sitter jo bare og sukker og synes synd på seg selv...
Så der gikk dagens planer i dass! Jeg skulle på trening, step&styrke, og det hadde jeg gleda meg til. Etterpå skulle jeg på kafe med bestevenninna mi, og det hadde jeg i allefall gleda meg til! Istedet må jeg sitte her hjemme, og høre på synes-synd-på-meg-selv. Ida sender jeg i bhg da. Må dessuten på butikken også, har ikke nok mat hjemme til at jeg skal spise lunsj hjemme, også må jeg ha tøymykner så jeg kan hive meg over kleshaugen som har vokst ut av skittentøysdunken. Går vel greit det? Kle på lillemann godt, og legge han i vogna mens jeg triller ned på sjappa? Tar meg 7 min hver vei å gå dit...

Ha en fin dag dere andre, jeg skal egentlig bare være småsur for at vi aldri slipper unna sykdom! That reminds me, jeg må ringe legen og få kontrolltime til Ida også, jeg skal nemlig være 100 % sikker på at lungebetennelsa er over!

Fikk uventa fri i dag fra jobben jeg[:)]

Jeg møtte opp hall 8 men kvart på ni så hadde ingen av ungene kommet[8|] Så sjefen sendte dem en melding...Og ringde meg etterpå og sa at jeg kunne ta helg[:)] Ingen kom

Været er nydelig i dag[:D][:D][:D] Jeg vurderte å trene men siden jeg trente hardt ons og torsdag så tar jeg heller og vasker huset i dag[:)] Lørdagen går til bybesøk for Vilde skal til frisøren i morgen[:)]
Trening igjen på søndagen uansett[:D][:D]

Snakkis

Da er jeg nydusjet og snart klar for shopping. Nicholas skal jo ha dette superhelt kostymet sitt. Drar med meg snuppa og mamma på shopping for også så blir det mye koseligere. Armen til Nicholas går det heldigvis bra med[:)] Han skal avlevers hos pappaen i tretiden for pappahelg.

Så da blir det meg, snuppa og gubben i helgen[:)] Da skal vi sove lenge.

Må snart ned for å vekke snuppa og komme oss avgårde. Hun sover midt i dobbeltsengen våres plutselig[&:] La henne der etter ammingen da vi skulle stå opp nemlig, og da lukket hun bare øynene og sovnet[&:][&:]

Da har jeg vaska kjøkkenet, stua, badet[:)] Skal bare rydde rommene til jentene siden jeg vasket dem sist helg[:)]
Pluss jeg har fått vekk haugen med skitne klær[:D]

Fikk tlf fra sambisen, han ville ha hjemmalaget pizza i dag, så da lager jeg pizzabunnen før jeg henter jentene mine i bhg tenker jeg[:D]
fort gjort[;)]

Tobias er jo i kjempeform, han er feberfri for øyeblikket og vi har vært på butikken. Han ville gå selv, og inne på butikken trilla han vogna og jabba høyt til både seg selv, meg og alle andre der inne. Vi stakk innom interiørsjappa i sentrum også, og da ropte han "hade bja dama!" da vi skulle gå. Ikke noe å si på formen i allefall! Nå sitter han og ser på Shrek og Æsel, som han kaller dem, og jeg skal hoppe i dusjen. Jeg stikker på kakebesøk til bestis når han har lagt seg i vogna, så fredagen ble ikke heeeelt ødelagt! [:)]

Tobias våkna opp med litt feber igjen, og jeg ble oppringt av sjefen mens jeg var på besøk. Dumme meg sa ja til å dra på jobb når sambo kommer hjem kl 17... blir der til kl 20, så ettermiddagen forsvinner jo. Og atter en uke blir fredagspizzaen ødelagt for min del... gidder ikke å spise det i hele tatt i dag faktisk, jeg må gå hjem så er ikke hjemme før ca kl 21, det blir for sent å spise da. Også er den ikke noe god oppvarma.

gratulerer med 9årsdagen jenta mi[:D]

Jenta er i hundre siden hun har bursdag idag. Og ikke har hun sett gaven fra oss enno. Den står på rommet hennes og der har hun ikke vært enno. Hehe. Skal ikke si noe jeg, blir bare morro å høre henne når hun går inn seinere.

Vi har vært på ikea idag og handlet til rommet til minsta også. Og selvsagt glemte vi noen deler på ikea, så seksjonen blir bare halvferdig.......jaja.

ORIGINAL: Shopoholic

Idag reiste vi med en annen familie til vikersund, sambo og mannen til hun andre skulle se på hopp og pilse og kose seg. Fikk slept av dem, handlet en haug med mat og godis, servert tacoen på bordet og der spøy A over alt. FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så da var det og pakke ALT inn i bilen igjen, putte ungene inn, og her sitter jeg nå, hjemme med ungene [&:][:@][:@] [&o] Syns vi ofte har uflaks med slikt.
Jaja, i morgen får jeg ta det igjen og kose meg før jeg skal under kniven. Ha en fin helg jenter [:)]

Åååååååå,så kjedelig da...[&o]  Håper hun blir fort frisk..[:)]
Skal du opereres?

Vært på shopping med ungene og mamma. Nicholas fikk spiderman kostyme og blir da superhelt på karavalet i bhg akkurat som han ønsket seg. Jeg shoppet masse klær og sko til ungene, og fire topper til meg selv. Også koste vi oss med is[:)]

Besøkt oldeforeldrene til ungene, levert N, kjørt ut med bilen, og endelig er det fredag[&:][&:]

gratulerer med dagen til jenta di, fruen

hva du skal da, shoppis?? nå ble jeg nysjerrig!!!

jeg hadde en lignende bilopplevelse da maria var 2 mnd og mannen i oslo[8|] takk og lov for at vi hadde gratis bilhjelp da ja!!! lærte på det[8D][:D]

Brystoprasjon :)
lykke til[:)] 

ORIGINAL: MaRtE:)

Brystoprasjon :)
lykke til[:)] 

Oj moro[:)] Hvor gjør du det? Og hva betaler du der?

Jeg vil også gjøre dette dersom puppene er "borte" etter jeg er ferdig med babyer og amming nemlig[:)]

Back
Topp