oh kjære fantastiske søndagpratetråd

Looney

Forumet er livet
VIP

Goooooood søndag, og allerede niende januar gitt[:)][:)] 18 dager igjen til ul termin, og 14 dager igjen til mens termin. Det nærmer seg det nærmer seg.

Jeg og gubben har nettopp spist nattmat vi. Det ble kylling og rundstykker i kveld. Nå inntas litt sjokkis. Har og lest ferdig en bok i kveld, og begynt på en ny. Blitt en skikkelig lesehest jeg.

Er ikke trøtt enda for sov så godt og lenge i natt, så da blir vel den kommende natten dårlig for min del[>:]

Morgendagens planer er å prøve å komme oss litt ut alle sammen. Trenger det etter sykeuken her i huset. Det kjipe er at nå begynner jo jeg å få vondt i halsen[>:] Men jeg velger greit å overse det i håp om at det går over[;)]

Vi skal og på middag hos mine besteforeldre kl fire. Tror vi får servert pinnekjøtt[:)]

Mye sykdom som herjer ja, nå er jo influensaen på vei også! God bedring til alle som er pjuske! [:)]

God morgen! [:)]

Her fikk jeg sove til 8.40 i dag, snille sambo stod opp med ungene 7.30! Fikk jo sove lenge på stå-opp-dagen sin han også! [:)]
Vi skal straks spise frokost, ungene må bare komme ut av pysjen sin først. En regel her i huset det, skal man spise frokost må man stelle seg først. Jeg er sulten, så håper sambo steller dem veldig snart.
I formiddag har vi ingen store planer, jeg skal legge på noen vinterduker, så blir det litt mer farger her. Synes det ble så mørkt og trist uten jula jeg... [&:] Ellers snuser jeg litt på aketur altså! Kanskje få med bestisfamilien også, om de ikke har andre planer? [:)]
I ettermiddag kommer lille nevø på besøk! Mora hans må fikse et gjesterom hjemme til storslagent utenlandsbesøk (nei, ikke bf), og det er ikke lille nevø så tålmodig på, så da får han være her og leke og spise middag med oss.
Kl 19 blir det Zumba for min del, og det er jo alltid hyggelig! [:D]

Ha en fin søndag dere, i morgen blir jeg periodealenemor igjen... *lade batteriene*

N startet dagen som et troll[X(] ble enda mer troll, og toppet det da vi skulle ut. Endte til slutt med 3 * 4 min på skamme-seg-krakken. Sist gang for å ta løpefart og slå meg. Da var det nok for samboeren også, for et er ikke greit.

Men vi kom oss ut alle mann - til slutt kan du si[:D] Har måkt snø, laget snø lykt, en giga snømann med hatt, måkt frem bilene og akt. Deilig og slitsomt for gravia med frisk luft[:)]

Snart skal vi til mine besteforeldre for å spise pinnekjøtt, og deretter hjem for å slappe av[:)][:)]

Nice formiddag Looney! [:)] med unntak av slåinga da [:)]

Vi var også ute og akte i formiddag, sammen med bestis og jenta deres! De to minste kom hjem med hvert sitt lille sår på kinn og leppe, akkurat sånn det skal være etter aketur, hehe! Vi dro på kaffe hos bestisfamilien etter akinga, og etter det har jeg stort sett vaska klær til sambo til den nye Oslo-uka. Lille nevø er her, han kom i 15-tida, nå sitter de tre små lina opp foran tvn i hver sin godstol, og gjett hva de ser på? Jo, Lynet McQueen! [8D][:D]

Hjemme fra middag. N har sovnet og vi ser tv[:)] Ingen nye fødetegn enda heller. Men ekstra sjekk hos jm i morgen, og om blodtrykket fortsatt er høyt blir det sjekk på sykehuset. Je je je.....

Jo bilsetet er test montert i bilen i dag[:)]

Back
Topp