Mye sykdom som herjer ja, nå er jo influensaen på vei også! God bedring til alle som er pjuske! [:)]
God morgen! [:)]
Her fikk jeg sove til 8.40 i dag, snille sambo stod opp med ungene 7.30! Fikk jo sove lenge på stå-opp-dagen sin han også! [:)]
Vi skal straks spise frokost, ungene må bare komme ut av pysjen sin først. En regel her i huset det, skal man spise frokost må man stelle seg først. Jeg er sulten, så håper sambo steller dem veldig snart.
I formiddag har vi ingen store planer, jeg skal legge på noen vinterduker, så blir det litt mer farger her. Synes det ble så mørkt og trist uten jula jeg... [&:] Ellers snuser jeg litt på aketur altså! Kanskje få med bestisfamilien også, om de ikke har andre planer? [:)]
I ettermiddag kommer lille nevø på besøk! Mora hans må fikse et gjesterom hjemme til storslagent utenlandsbesøk (nei, ikke bf), og det er ikke lille nevø så tålmodig på, så da får han være her og leke og spise middag med oss.
Kl 19 blir det Zumba for min del, og det er jo alltid hyggelig! [:D]
Ha en fin søndag dere, i morgen blir jeg periodealenemor igjen... *lade batteriene*