Vesle Helmine
Betatt av forumet
Jeg kom til rikshospitalet for ekstra oppfølging pga blodplateantistoffer, der ba jeg om å få komme til han legen som har fulgt meg opp i de to forrige svangerskapene. Det ble sendt henvisning til han på Ullevål, men når jeg kom dit var det en annen lege som var helt "fjern" . Måtte forklare alt på nytt, han sjekket kun hodet omkrets på babyen og pratet igrunn mest om seg og sitt. Så jeg kjørte 20 mil for absolutt ingenting!!! Jeg ble irritert, å ønsker å komme tilbake til Riksen. har nå sittet i tlf i 2 dager for å komme til "rette vedkommende" Når jeg endelig kom igjennom , virker det som om han andre legen har bestilt fødeplass til meg på Ullevål, (jeg tror jeg spyr)!!!! Da tar jeg heller hjemme keisersnitt helt aleine altså!! Jeg syntes det var tungvindt å komme meg dit, jeg fikk ingen veibeskrivelse eller oversikt over hvor jeg skulle, bare hvilken lege jeg skulle til, så jeg syntes alt ble kaotisk og stressete! Dette ble en smule lengre enn jeg trodde, men myyye frustrasjon som må ut kjenner jeg!!