Oh, jeg blir så irritert!!

Vesle Helmine

Betatt av forumet
Jeg kom til rikshospitalet for ekstra oppfølging pga blodplateantistoffer, der ba jeg om å få komme til han legen som har fulgt meg opp i de to forrige svangerskapene. Det ble sendt henvisning til han på Ullevål, men når jeg kom dit var det en annen lege som var helt "fjern" . Måtte forklare alt på nytt, han sjekket kun hodet omkrets på babyen og pratet igrunn mest om seg og sitt. Så jeg kjørte 20 mil for absolutt ingenting!!! Jeg ble irritert, å ønsker å komme tilbake til Riksen. har nå sittet i tlf i 2 dager for å komme til "rette vedkommende" Når jeg endelig kom igjennom , virker det som  om han andre legen har bestilt fødeplass til meg på Ullevål, (jeg tror jeg spyr)!!!! Da tar jeg heller hjemme keisersnitt helt aleine altså!! Jeg syntes det var tungvindt å komme meg dit, jeg fikk ingen veibeskrivelse eller oversikt over hvor jeg skulle, bare hvilken lege jeg skulle til, så jeg syntes alt ble kaotisk og stressete! Dette ble en smule lengre enn jeg trodde, men myyye frustrasjon som må ut kjenner jeg!!

huff, stakkars deg! føler med deg, der er godt du får det ut.
Håber du får ordnet det for deg selv slik at du kan få en god opplevelse emoticon
Hvis du ikke får tak i rette person, ville jeg reist bort og gitt beskjed om dette, med disse ordene som du har beskrevet her. Noen må kunne vite noe og siden vi alle er mennesker er det vanskeligerer å avvise noen ansikt til ansikt..
Håper som sakt at dette ordner seg til det som er best for DEG

Sender en stå på klem
Hanne

Hanne2 skrev:
huff, stakkars deg! føler med deg, der er godt du får det ut.
Håber du får ordnet det for deg selv slik at du kan få en god opplevelse emoticon
Hvis du ikke får tak i rette person, ville jeg reist bort og gitt beskjed om dette, med disse ordene som du har beskrevet her. Noen må kunne vite noe og siden vi alle er mennesker er det vanskeligerer å avvise noen ansikt til ansikt..
Håper som sakt at dette ordner seg til det som er best for DEG

Sender en stå på klem
Hanne

Tusen takk Hanne :-) Dersom ikke det blir gjort noe nå, etter at jeg har lagt igjen beskjed hos han legen jeg ønsker å gå til. Så tror jeg at jeg følger rådet ditt om å møte opp selv.

Klem :-)

Back
Topp