Oh, Holy luft!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Hehe.. Jeg klarer snart ikke være i samme rom som meg selv, å samboeren er ikke såå gira på kos om dagen lengre.. Flere som er veldig plaget med luft i magen? :blob8

Jaa, men kun grusomme luftsmerter:( noen som vet om god mat som hjelper?

Jaa, men kun grusomme luftsmerter:( noen som vet om god mat som hjelper?

Det eneste jeg hittil har funnet ut at hjelper meg er isåfald french fries potetgull! Noe jeg i disse dager er avhengig av :) Er ikke noe moro å bli plaget slik med luft/gass, føler meg forfærdelig ekkel.. :(

hehehe, ikke merket så mye til det gudskjelov... men hard i magen derimot, DET er jeg!

Lucky you... tåler den ikke...
Tror ikke på at jeg slipper unna hemorroider i dette svangerskapet :(

Sliter litt med det om kvelden og i går fikk mannen beskjed om ikke å løfte på dyna xD

Jeg er og full i luft, men det kommer ikke ut da - blir bare kjempeoppblåst, og fettet blir stramt tom ;-p Hehe

Her er det også slik! også får jeg sinnsykt vondt i korsryggen :( misstenker at det er for at jeg ikke får ut all lufta, så da kommer smertene i mage og korsrygg!? noen som har opplevd det samme??

Uff ja... :(
Det ser ut som om jeg er 4 mnd på vei og jeg fiser så mye at jeg snart kan fremføre nasjonalsangen... med alle versene....!
:(

Her er det også slik! også får jeg sinnsykt vondt i korsryggen :( misstenker at det er for at jeg ikke får ut all lufta, så da kommer smertene i mage og korsrygg!? noen som har opplevd det samme??

Ja! får kjempe vondt i nedre magedel om lufta ikke slipper ut og magen blir veldig stinn.. Men har ikke opplevd smerter i korsryggen pga luftsmerter enda jeg da.. men kansje noen andre her har det!?

Tok meg et glass biola i kveld, og magen føles bittelitt bedre allerede:)

Må si meg helt enig :( ser ut som om jeg er 4 mnd på vei :( :eek::confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp