oh herlige lørdag 13 mars da dere

Looney

Forumet er livet
VIP

Sov til ti i dag bpde jeg og gubben og det trengte virkelig[:)] Nå lager gubben god frokost med egg og bacon + rundstykker til meg. Snart skal vi trene og sole oss. Og senere blir det shopping, vi må ha nytt gulv i stuen og det er siste dag på tilbud av det gulvet vi vil ha i dag. Blir dyrt nok uansett sp greit å få litt avlslag på det.

Ellers er det strålende sol og humøret er stigene. Ingen planer for kvelden tror jeg[:)] Greit med en rolig helg for neste helg er det partytur til Trysil[:)]

Herlig lørdag foran dere Looney! [:)]

Heisann! [:)]

Nettopp kommet hjem fra trening! Ute skinner sola (for øyeblikket, snart snør det nok elefanter igjen) og alt er fint sånn sett. Jeg skal ta husvasken etter at lunsjen er inntatt, og sånn går no dagan... Litt småkvalm i dag, spiste nemlig litt godteri i går kveld. Klarer seriøst ikke å spise godteri lengre jeg, blir jo så kvalm dagen etterpå! [8|] Har skjedd både forrige helg og nå. Mystisk.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Godt å høre humøret er stigende Looney!!![;)][:)]

Skrållan: Dele litt av den kvalmen når det gjelder snop???[8D][:D]

Her har vi spist kost oss med film på sengen, og nå har vi nettopp spist litt. Kanskje middag og kino i kveld!![:D][:D]

Har vært på jobb og nå nyter jeg litt tid heeeeelt alene hjemme[:D] Lillemor er på venninnebesøk, og mannen er og skrur på bil... Skal hente lillemor i halv tre tiden og da tror jeg vi stikker og ser hvordan det går med han. Må nesten det skal vi se han litt, for han tilbringer myyye tid med å skru[:)] 

Delia: du skal få hele kvalmen, jeg vil ha muligheten til å spise godis i helgene! [8D][:D]

Nå er det rent og pent her! [:)] Tobias står på gulvet og lager arbeid til meg... "æsja", sier han, mens han presser. Han har blitt så flink til å snakke de siste ukene, kommet masse nye ord! [:D]

Her er maten på gang. Biff, pommes og brokkoli (kylling til meg[:)])

Ungene er nybada, etter at de atter en gang har kasta vaniljesukker rundt på kjøkkengulvet! [8|] De er på vei til sengs nå, og da skal jeg kose meg med ... nada! Er jo ingenting på tv heller, så dette blir bedrøvelig kveld. 

Vi har shoppet i dag altså. Maling til stua, nytt gulv til stua, klær til gubben, mat og lunsj ute i dag[:)] Litt  har vi og fått tid til. I morgen skal jeg vel begynne male. Greit å ha strøken stue til vi skal selge om litt[:)][:)]

Planene for kvelden er ikke en dritt, annet enn lage god mat, sløve og nyte hverandre[:)]

Back
Topp