oh ha kynnere..

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
der ble tacoen avbrutt av kynnere.. de var vonde nå (kniv i sia)
goe tacoen min :(
hjalp vertfall med stabilt sideleie..

Har også masse vonde kynnere :( måtte bøye meg over disken i butikken i dag for hadde så vondt, ikke lite flaut!

Off det er så lite gøy! :(
Har noen skikkelige kjipe innimellom her også.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Off.. Høres slitsomt ut.

Bare for å få det inn med t-skje...er det når livmora strammer seg?

Off.. Høres slitsomt ut.

Bare for å få det inn med t-skje...er det når livmora strammer seg?

ja,livmora blir helt hard, men noen ganger gjør det skikkelig vondt og jeg føler jeg har en kniv i sia, mens andre ganger er den bare hard (fast)

Merker stadig mer til disse kynnerene jeg også som kommer oftere! Magen strammer seg godt og blir pinnhard, men opplever heldigvis ikke noe ubehag/vondter.

ja,livmora blir helt hard, men noen ganger gjør det skikkelig vondt og jeg føler jeg har en kniv i sia, mens andre ganger er den bare hard (fast)

Ok. Takk for bekreftelse ;)

Og når du forklarer det med "kniv i sia" så forstår jeg godt at det blir voldsomt :(
Jeg har nok sluppet ganske billig unna. Jeg må bare stoppe opp i det jeg gjør og puste godt.

Har snakket med to jordmødre om kynnere, hadde det nemlig ikke forrige svangerskap.
Begge sa at vonde kynnere er FYFY!!! De ville ikke ha meg inn for å føde fortidlig. Sku skulle de bli onde må jeg sykemelde meg 100%
Ikke for å skremme noen, men et tips :)

Har snakket med to jordmødre om kynnere, hadde det nemlig ikke forrige svangerskap.
Begge sa at vonde kynnere er FYFY!!! De ville ikke ha meg inn for å føde fortidlig. Sku skulle de bli onde må jeg sykemelde meg 100%
Greit å vite, men er allerede 100% sykemeldt.. Men har ved et par anledninger fått vondt og måtte avbryte det jeg holder på med (i dette tilfellet sitte ved et bord og såvidt begynt spise god mat som jeg hadde laga)
Det går alltid over når jeg legger meg og har hatt sånn før også. Riene mine kommer forresten i korsryggen, og morkaka ligger heller ikke der smertene er.. Tar det helt piano og utslitt blir jeg..

Er heldigvis ikke plaga med så mye kynnere. Av og til kan jeg få noen på dagen.. men svært sjeldent. De kommer heller på kvelden når jeg ligger/sitter på sofaen.
Virker som om det er litt mer tak i de i dette svangerskapet, kontra det første..
Andre som merker det?

Mine er helt forferdelige, men er allerede 100% på svangerskapspenger... Legen min så det gikk "greit" så lenge de ikke ble regelmessige, men hva skal de si, kan jo ikke akkurat gjøre noe mer for å hjelpe på :( jeg har for mye fostervann også, som presser på, så er nok derfor de blir så vonde. Men, "bare" ni uker til 37+0, så får vi se hvor mye lenger enn det jeg holder ut, som de så på fødepol :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har blitt godt kjent med kynnere jeg også :/ spesielt når jeg er på jobb, og når jeg kommer hjem fra jobb og er sliten. Veldig ubehagelig, men ikke direkte smertefult heldigvis.

Back
Topp