Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off.. Høres slitsomt ut.
Bare for å få det inn med t-skje...er det når livmora strammer seg?
ja,livmora blir helt hard, men noen ganger gjør det skikkelig vondt og jeg føler jeg har en kniv i sia, mens andre ganger er den bare hard (fast)
Greit å vite, men er allerede 100% sykemeldt.. Men har ved et par anledninger fått vondt og måtte avbryte det jeg holder på med (i dette tilfellet sitte ved et bord og såvidt begynt spise god mat som jeg hadde laga)Har snakket med to jordmødre om kynnere, hadde det nemlig ikke forrige svangerskap.
Begge sa at vonde kynnere er FYFY!!! De ville ikke ha meg inn for å føde fortidlig. Sku skulle de bli onde må jeg sykemelde meg 100%
Ikke for å skremme noen, men et tips![]()
Mine er helt forferdelige, men er allerede 100% på svangerskapspenger... Legen min så det gikk "greit" så lenge de ikke ble regelmessige, men hva skal de si, kan jo ikke akkurat gjøre noe mer for å hjelpe påHar snakket med to jordmødre om kynnere, hadde det nemlig ikke forrige svangerskap.
Begge sa at vonde kynnere er FYFY!!! De ville ikke ha meg inn for å føde fortidlig. Sku skulle de bli onde må jeg sykemelde meg 100%
Ikke for å skremme noen, men et tips![]()