Oh gad, nr.3 :O

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hva i alle dager er det vi tenker på? :P
Noen med 3 barn her? Fortell gjerne om erfaringer! Har ei på 5 og ei på 3,5 fra før.

Har kun en, men annenhver uke 4, så venter vi nr 5 sammen! 2 stk på 7, en på 6 og ei på 4 :p jeg som aldri skulle ha meg mann med barn! ;p selv om det er annenhver uke kjenner jeg igjen følelsen din! :p

Hva i alle dager er det vi tenker på? :p
Noen med 3 barn her? Fortell gjerne om erfaringer! Har ei på 5 og ei på 3,5 fra før.
Æ har 3 barn fra før å vente vårres 4 no :) Vi fekk dæm på 3 år å synes det går bærre fint :) Vi e blitt flink t å planlegg da;)

venter nr 3 vi også :) Største er snart 5 og minste 7 mnd...så her blir det liv i heimen :p

Vi venter nr 3 :) Gleder oss veldig mye til å bli en stor familie.. men med to propeller ifra før blir det noe til tider travelt..men det er akkutat det som passer oss :) Er ikke skapt for å kjede meg!! ;) Størske lykken skal bli å se hvordan de kommende storesøskene kommer til å eeeelske å få en liten søster eller bror!! <3

Hoho, tror nok jeg må lære meg å slippe kontrollen litt her hjemme da, om jeg ikke skal slite meg ut.
Nr.4 og 5? Steintøffe er dere! :D
Gleder meg veldig til tiden framover. Utrolig spennende! Når tar man kontakt med lege? Med begge de andre gjorde jeg det med en gang. Men da var jeg 6 uker på vei da jeg fant det ut..

Back
Topp