Oh boy....

monicabebe

Forumet er livet
på mandag setter jeg og jentene snutene våre mot Spania.

Kjenner jeg er spent på firetimers flytur med to unger alene. Og så skal vi sove på samme rom der nede. Maja i samme seng, og Mari i seng ved siden av....Juhu. Er jo så bortskjemt at jeg faktisk aldri har hatt en unge sovende i min seng...Så de blir interessant merker jeg!

Men så blir det jo koselig å besøke "nonos" (besteforeldre) der nede også da. Det er er stefaren min(som jeg ser på som min far) og kona hans vi skal besøke. De har leid leilighet i Alicante i et par måneder der fordi datteren til kona bor der. Så vi skal nok få det fint når vi først er nede tenker jeg!

Må bare få pakket alt...puh...synes det er mye å pakke klær til meg selv jeg, men med to barn så blir det jo litt, hehe

Åååh!! DEILIG! Når på dagen skal dere reise?
Vi håpte at ungene skulle sovne på flyet da vi dro til Bulgaria, men Sindre syns det var så spennende at soving kom ikke på tale.. [:D]
Høres deilig ut med en Spania tur da!

Det hørtes deilig ut med en Spania-tur, skulle gjerne vært med i kofferten der ja.. [:-]

Det høres deilig ut med Spania-tur. Kos dere masse.

Håper dere får en rolig fly tur nedover, husk å pakke med bøker og leker te barna, veldig kjekt å ha.

Åhh det hørtes helt herlig ut!!! Dere kommer sikkert til å få det supert!!!

jeg kjenner jeg er litt misunnelig på spania, men ikke flyturen.. [:D] men dette fikser supermonica!! helt sikker!! først tar vi en real fest på lørdag.. så fikser vi dette!! wuhuu.. [:D][:D]

jepp....regner med at det skal gå fint. Vi skal fly på dagen nedover. Sånn i tretida tror jeg¨. Så Mari sover kanskje litt på fanget hvis jeg er heldig.

Men hjemturen starter etter begges leggetid, og så er vi ikke hjemme før midnatt. PJUUUH.

tenker dere får en fin tur jeg. Ha med deg bæresjal eller liknende å ha Mari i, om du ikke skal ha henne i eget sete - så har du hendene fri til å leke litt med Maja, spise, etc.  Og kos dere masse!

Skal ha med bæresele(Manduca/ergo), men det spørs om Mari vil sitte der, hehe. Hun er jo et krabbende vesen som reiser seg opp hele tiden og som har mark i rompa....

Men det går nok fint. Håper det ordner seg med noen snille folk ved siden av

Back
Topp