Også var det de to andre barna da! *lang*

SBML

Elsker forumet
Torjus:
Opererte Torjus for mandler forrige uke og det var en strabasiøs affære!

Operasjon og alt gikk kjempe fint! Har jo lagt han i narkose en gang før, så jeg var ikke så redd denne gangen! Men han har hatt så vondt i ettertid! Plutselig fikk jeg kolikkungen jeg aldri har hatt! Han gråt og gråt og gråt og etterhvert, hjemme igjen, hjalp smertestillende vi hadde fått dårligere og dårligere, ikke ville han drikke eller spise is og da blir det jo en ond sirkel!

Trodde han hadde fått betennelse i såra, så vi reiste på legevakta. Heldigvis ingen betennelse, men han fikk ibux flytende istedenfor paracet stikkpiller. Legen kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke hadde fått det før. Den kunne vi jo kombinere med stikkpillene!

Det gjorde susen og endelig fikk vi i han drikke og etterhvert litt mat. I morra er det en uke siden operasjonen og han får fortsatt nesten maks dose med smertestillende! Så det er tydelig vondt for han! Huff a meg! Men han er i alle fall seg selv igjen, største delene av døgnet!

Liv:
Så var det Liv og magen. Hun fikk innkalling til innleggelse idag, men helt siden vi var hos fastlegen vår og han kom med det grusomme forslaget på diagnose, så har lille Liven vært kjempe fin! Masse drikke kombinert med myyyye mer bevegelse er nok svaret. Så jeg ringte igår og sa det ikke var noen vits i at vi kom.

Hun har jo vært fin i nesten 4 uker og de skulle lete etter opstipering med UL... Da hadde de jo ikke finni no! Så hun var helt enig med meg at vi heller fikk komme tilbake. Typisk å bli helt bra igjen, etter at tiltak er satt igang! Blir nesten litt flau...

Men er veldig glad for å slippe flere sykehusopphold i sommer. Synes det hold med det i forrige uke med Torjus!

Det var litt fra oss! Ikke akkurat feriefeeling om dagen, men den kommer kanskje nå, som alt det strabasiøse er over...

off... du har hatt litt å stri med hører jeg[&o]

er ikke noe gøy når de små ikke har det bra. og jeg kan skrive under på at å ta mandlene er forferdelig vondt!!!! gjorde det for noen år siden, og det er noe av det værste jeg har opplevd.

men så bra at han er på bedringens vei nå[:)]

og det samme med Liv.  Håper hun holder seg frisk[:)]

Håper Torjus har kommet seg etter opperasjonen. Godt det er over[:)]
Så får en håpe han holder seg frisk.

Bra det går bedre med Liv og at henne holder seg frisk.

Nå er det ikke lenge til minste luringen kommer heller, masse lykke til[:)]

Håper dere har fått deilig feriefølelse nå og at alle er friske og raske!

Go'bedring til gullongene dine! Veldig trist å lese at dere har det sånn [:o]
Håper at ting blir bare bedre fra no av!

ORIGINAL: Lene040707

Håper dere har fått deilig feriefølelse nå og at alle er friske og raske!

[:)]

Back
Topp