Nå har vi vært hos legen. Legen trodde det var RS virus han hadde, så han prøvde å få tak i en lege på A-hus uten hell. Han skulle ringe meg senere når han hadde fått tak i legen. Vi ble sendt videre til fürst hvor det ble tappet flere glass med blod fra han. Han gråt så masse. Var fælt. De sa at utifra disse blodprøvene kunne de se om han hadde RS virus eller ikke,men de måtte bli sendt til A-hus. Så vi får jo uansett ikke svar på de prøvene før vi reiser..
Teo har hatt to dager hvor han ikke har spist og nesten ikke drukket noenting.. det begynner heldigvis å gå seg til nå.. han er også veldig tett og puster utrolig fort på natten.. hoster gjør han også.. noenganger hoster han så mye at han brekker seg.. på dagtid er han stort sett fin i formen,men sover mye mer enn hva han pleier..
håper han snart blir frisk[:)]
---------------------------------------------------------------------------------------------
..jeg kopierer fra forrige rs virus tråd jeg.. er litt bekymret,så vil høre deres meninger..
det er akkurat som å beskrive formen til Teo..[&:] vi har vært hos legen. tok en blodprøve i fingeren. crp lå på under 8, altså helt normalt. hun mente derfor at det ikke var rs virus. men et virus slår vel ikke ut på crp??[&:] jeg klarer bare ikke å slå tanken på rs virus fra meg.. han blir jo bare tettere og tettere for hver natt.. er værst på natten.. syns det er skummelt jeg[&o]
Teo har stort sett sovet i hele dag også. det er ikke likt han. skal jeg bare stole på legen når hun sa at det bare var en vanlig forkjølelse?[&:] Hva tenker dere?
Teo har hatt to dager hvor han ikke har spist og nesten ikke drukket noenting.. det begynner heldigvis å gå seg til nå.. han er også veldig tett og puster utrolig fort på natten.. hoster gjør han også.. noenganger hoster han så mye at han brekker seg.. på dagtid er han stort sett fin i formen,men sover mye mer enn hva han pleier..
håper han snart blir frisk[:)]
---------------------------------------------------------------------------------------------
..jeg kopierer fra forrige rs virus tråd jeg.. er litt bekymret,så vil høre deres meninger..
quote:
ORIGINAL: naaatee
Det er veldig forskjellig..
Noen blir veldig dårlige, andre ikke..
Leander var tett i brystet og surklete.. Ikke feber, spiste og sov normalt. Jeg trodde det bare var en vanlig forkjølelse. Men det var det ikke..
Han pusta fort, var VELDIG surklete, men det hjalp når han fikk hosta. Det var sånn surkling at jeg ble irritert av å høre på det og ville hoste for han.. Det pep litt innimellom, men han var så blid at det gikk rykter om han i gangene på hele sykehuset..
Det er rett og slett ikke alltid like lett å vite med noen..
Hvordan var søskenbarnet til maja når h*n hadde det?
det er akkurat som å beskrive formen til Teo..[&:] vi har vært hos legen. tok en blodprøve i fingeren. crp lå på under 8, altså helt normalt. hun mente derfor at det ikke var rs virus. men et virus slår vel ikke ut på crp??[&:] jeg klarer bare ikke å slå tanken på rs virus fra meg.. han blir jo bare tettere og tettere for hver natt.. er værst på natten.. syns det er skummelt jeg[&o]
Teo har stort sett sovet i hele dag også. det er ikke likt han. skal jeg bare stole på legen når hun sa at det bare var en vanlig forkjølelse?[&:] Hva tenker dere?