Også min dagbok da:)

Horselady

Blir kjent med forumet
Skal prøve å samle alle tanker og opplevelser her jeg:) I skrivende stund er jeg 8+6 uker ifølge babynetts terminkalkulator. Er 33 år og førstegangsmamma. Grugleder meg noe voldsomt:) er virkelig skrekkblandet fryd og jeg kjenner at jeg lever om dagen:) mye som skjer i livet mitt men det orker jeg ikke skrive om akkurat i dag... Planlegger en tidlig ultralyd i uke 10:) prøver å finne privat ultralyd som passer inn i kjøreplanen min. Til nå er det gulehuset i moss som ligger nærmest... Var ei som hadde lagt ut bilder i dag fra sin ultralyd i 3d... Ble rørt jeg:) tenk at det går an?! Gleder meg til det er min tur:) har beina godt plantet på bakken da jeg har vært ute en vinternatt før....tør ikke å glede meg altfor mye men hender jeg tar av litt innimellom;) litt uvirkelig enda men har kjent det veldig godt på kroppen de siste dagene at noe er på gang;) prøver å lytte til kroppen og egentlig ta livet med ro... Kan være vanskelig til tider da jeg er relativt høyt oppe til vanlig med tusen jern i ilden. Helt angst for å bli sengeliggende:/ men i babybyggebransjen så er det helt andre arbeidstider:) to be continiued.....
 
9 uker:)!! Tiden flyr!! Blir tidlig helg på meg:) skal i 90 års lag i helga og har tatt på meg å lage to kaker;) siden formen ikke er helt på topp så har jeg satt av en dag til det for å være på den sikre siden... Nå skal det bare jobbes noen timer også er det heeeeeelg:)
 
Overlevde 90 års laget og kakebaking:) fikk det igjen i går. Da måtte jeg legge meg rett etter jobb kl 16.30 og sov mer eller mindre til i dag tidlig... Hadde en merkelig opplevelse lørdag morgen. Hadde akkurat pyntet siste kaka... Ble skikkelig uvel og gikk på badet... Der svartnet det helt for meg. Kjente jeg ble helt grønn i ansiktet og kaldsvettet. Var sikker på at jeg skulle gå i bakken. Avverget det hele med å legge meg ned på gulvet. Skikkelig ubehagelig... Er det normalt å besvime når man er gravid? Har for sikkerhets skyld bestilt legetime til uka. Blir også mitt første legebesøk siden jeg ble gravid:) skal be om tidlig ultralyd da vi har DS i nær familie. Høre hva fastlegen sier før jeg ev bestiller privat. Ellers er formen grei om dagen så lenge jeg passer på å sove sove sove:) oppe på do og tisser ca 5 ganger om natta... En smule irriterende syns jeg:/ 9+5
 
Noen får lavt blodtrykk når de er gravide, og om man har lavt blodtrykk kan man lettere besvime :)
 
Tydeligvis er dette med svimmelhet en gjenganger. Hadde en runde på jobb i dag. Gikk ikke i bakken men kjente kaldsvette og hjertebank... I natt fant kroppen ut at det var stas å våkne kl 03.26:/ blir spennende å se hvordan denne dagen blir;). 10+0
 
Fikk også takstpapirene på leiligheten min i går. Skal sende de til advokat i dag og bestille salgsoppgave:) aldri solgt før så skal bli spennende. Erfaring jeg har gjort hittil er at meglere er veldig prutbare. Prutet fra 80 000 kr til 55 000. Fikk tips om en advokat og han skulle ha et sted mellom 20 og 30 000 så da går jeg for det. Penger spart:) hurra!!
 
Ligger her med min oppblåste mage... Ser ut som jeg er 6 mnd på vei istedenfor 3;) tenk.... 3 mnd.... 12 uker!!!! Wow.... Svære greier
 
Ligger her med min oppblåste mage... Ser ut som jeg er 6 mnd på vei istedenfor 3;) tenk.... 3 mnd.... 12 uker!!!! Wow.... Svære greier
tihi.. bare å glede seg til fortsettelsen ;)
 
Altså magen starter jo plutselig rett under puppa... Føler meg helt buksprengt.... Hver dag kjennes ut som rett etter et koldtbord liksom:/
Huff... Er vel en av de som kommer til å legge på meg 30 kg jeg. *sukk* noen som har en god vogn som egner seg til joggeturer å anbefale?!:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    29,4 KB · Visninger: 14
Ja det var fantastisk:) tårene trillet ukontrollert når jeg hørte hjerteslagene... Kunne ligget der en evighet....
 
Back
Topp