Også litt bilder daaaaa.

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
Nydelige barn du har McBaby[:)][:)] Og så stor minsten har blitt allerede,snart ett år jo[:)]

Så fine bilder av de herlige barna dine McBaby! [:D][:D]

Når jeg så disse bildene, så merka jeg at jeg har så lyst og ut og ake med mine unger... men her er det ALT for kaldt, og litt for lite snø...

Nydelige barn[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Når jeg så disse bildene, så merka jeg at jeg har så lyst og ut og ake med mine unger... men her er det ALT for kaldt, og litt for lite snø...

For å si det sånn så var vi ikke så lenge ute. [&:] Er temmelig kaldt her, -5 i går og vind. Etter en time måtte vi gi oss for da var stakkars Sivert kald. Er jo ikke så lett når han er så liten og sitter i ro.

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: Skrållan

For å si det sånn så var vi ikke så lenge ute. [&:] Er temmelig kaldt her, -5 i går og vind. Etter en time måtte vi gi oss for da var stakkars Sivert kald. Er jo ikke så lett når han er så liten og sitter i ro.

Nei, ikke sant. Her har det vært -13 grader på det varmeste de siste 2 ukene ca, så vi savner å kunne være ute altså. Ida får lov å være litt ute i løpet av en dag i bhg, men Tobias si avd er inne hele dagen. Merker det på ungene altså!

Så herlige!! Røde roser i kinnene!!![:)]

Hannah har samme dressen som Malin... Er kjempefornøyd med den dressen!![:)]

ORIGINAL: Maiå

Nydelige barn[:D]
Sign![:)]

Back
Topp