også ble det ikke ivf....

Blåmann

Elsker forumet
....og gjett om jeg ble skuffet da legen på riksen sa at de ville forsøke insemenering i første omgang på oss[8|] Jeg hadde fått beskjed av min gyn at det var ivf det var søkt om, og hadde innstilt meg på det, og lest MASSE om det. Var mange tanker i hodet mitt inne på legekontoret der da hun sa det.......

Men da hun gikk ut for å hente et skjema og jeg og sambo fikk summet oss et par minutter, ble vi enige om at dette skal gå bra, og det er dette som skal til for at vi skal bli foreldre!

Er jo selvsagt mye positivt; billigere, enklere, kjappere osv.........  Men jeg har en liten tanke som stikker inne i meg om at vi bare blir gravide med ivf, og at inseminering bare vil forlenge prosessen mer....[8|]

Har gått rundt i et vakum nå i to dager og vet ikke helt hva jeg skal tenke..... Godt jeg har ferie, for jeg er ikke brukendes til mye konstruktivt akkurat nå...[&:]

ikke lett når en først er innstilt på noe, og så blir det endret. men uansett lykke til med dette ingrepet!

Håper det gir dere positive resultater hvertfall, selv om det ikke vat det dere håpet på. Masse lykke til 

ønsker dere kjempe masse lykke til[;)][;)][;)]dere er kansje så heldige så slipper ivf[;)][;)]syns det er verdt og ta sjangsen på det[;)][;)]

ORIGINAL: fano

Håper det gir dere positive resultater hvertfall, selv om det ikke vat det dere håpet på. Masse lykke til 

Lykke til, jeg håper det gir positive resultater [;)]

Vi fikk samme svar på Riksen (var der også 25.06[:D]). Er litt redd det bare blir å hale ut tiden, men samtidig ville det jo vært topp å få det til på den enklere måten.

Tror jeg har lest at sjangsen ved inseminering er rundt 25% og IVF rundt 30% per forsøk, så det er jo ikke så stor forskjell. Kanskje verdt noen forsøk?

Back
Topp