Og vips..

missme86

Betatt av forumet
så kryper lillemann :-) Fra å ligge på alle fire å rugge att og frem fant han ut en dag at nå hopper jeg bare i det! Er ikke langt han kryper, å plutselig kan han oppdage hva han gjør å setter seg ned å gråter :p hehe! Noen andre som har startet med krypingen?

Alltid først til å svare på innleggene dine :) hehe.... Så koselig når de krabber..:)
Her begynte han for 1 uke siden, det som er litt skummelt nå er at han prøver å reise opp i stående stilling. Tar en stol og drar seg opp.... Så, det er mye å passe på..
I sprinkelsenga si, finner jeg han stadig stående helt oppe....

Blir litt stressa hehe...
Vips, så var de blitt så store :)

han sartet for ca. en måned siden, så nå er han rundt forbi overalt  ;) min også står  i sprinkelsenga vær gang jeg skal hente ham når han våkner (står og danser om jeg hører på musikk. det er så søtt :P  travle tider dette , må passe på hele tia :))

Hehe, alltid like koselig lenny ;-P Ja tror det blir hektisk, han er hyper på gulvet :-P Men bare morsomt, foreløpig ;-)

Han starta for kanskje 3 uker siden, og nå går det fort framover. Han har også begynt å dra opp knærne. Må kjøpe ny seng, før han begynner å reise seg opp ;-/

Så gøy!
Her krabber lillegutt og reiser seg opp overalt! Det er veldig travelt pga. han er jo overalt - høyt og lavt..... hehehe
Nå bor jeg for det meste på gulvet sammen med han. Vi koser oss!
Bare det er så vondt å se når han detter og gråter, men da mamma trøster han åog alt er bra igjen!

Back
Topp