Og vippestol..

Ugla

Gift med forumet
Begynner nærme seg siste del av innkjøp...

Hva tenker dere om vippestol?.

- Vil gjerne ha en stol som kan være litt fast i forbindelse med mating.
- Har ikke behov for masse fancy funksjoner soim vibrering og musikk

Trenger igjen tips og erfaringer.

Vurderer handle dette i Sverige (strømstad eller Charlottenberg) om noen har tips derfra

Vi hadde en kjempefin til storebror, skal se om jeg finner den igjen på loftet. Som kan justeres både i rygg og der beina er. Slik at man får den posisjonen man ønsker, når babyen skal hvile, mates, leke etc.
Den kan også "låses" slik at vippefunksjonen blir borte.

Husker ikke navnet, men det er en slik type du får tak i på de fleste barneutstyrsbutikker tror jeg.

Har fått en av søstra til sambo med ole brum på[:)] ikke noe fancy greier på den heller, hverken lyd eller vibrering men jeg kan stille den sånn at han kan både sitte og ligge..også kan vi sette på en sperre slik at den ikke kan vippes på[:)]

Hadde sååååå lyst på den fra Fisher Price med tre, og mønster i tøyet (får ikke opp bilde).. Men den koster godt over 1000,-, så vi fant ut at vi ikke gidda kjøpe den..
Men så fikk jeg den av en venninne [:D] Pent brukt [:)]

Den virker suuuper!!
Er med musikk og vibrering [;)]
OG den kan stilles på, slik at det blir vanlig stol - perfect til mating den første tiden med grøt [:D][:)]

Og den er så fiiiiin [:D]

jeg å er på utsikt etter en ny vippestol...

kom over denne da: http://www.klikk.no/foreldre/article258693.ece
lurer litt på den....

ORIGINAL: Frk.Maja

Har fått en av søstra til sambo med ole brum på[:)] ikke noe fancy greier på den heller, hverken lyd eller vibrering men jeg kan stille den sånn at han kan både sitte og ligge..også kan vi sette på en sperre slik at den ikke kan vippes på[:)]

Har den samme =) helt enkel og grei =)

Babybjørn :):):):):):)

Back
Topp