Og vi som selv passerer 40...

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ha med dere selv da damer? Har vi kvinner midtlivskrise? Eller er det bare å stålsett seg for overgangsalderen ;)
 
Lykke til! Selv har jeg lenge igjen :)
 
Jeg har tre år igjen, og er helt bestemt på at jeg skal ha et (fortsatt) godt liv når jeg fyller 40:). Den fysiske formen skal være bedre enn noensinne, og den mentale helsen skal være sunn og god. Jeg har alltid vært yngst, så for meg blir det rart å «bli voksen» i form at at årene passerer 40. Jeg tror 50 blir verre:p
 
Gleder meg til jeg fyller 40, jeg. Har gledet meg til det så lenge jeg kan huske, så tror det er min mentale alder, hehe. Har bare ventet på at kroppen og livet skal ta igjen hodet.
 
Jeg har hele 15 år igjen enda :p klar for 30års krise da om 5 år :hilarious:
 
Begynte å legge om kostholdet og trene like etter jeg ble 40 for å gå ned i vekt.
Nå var det en del andre faktorer som spilte inn som var årsak til at jeg begynte akkurat da, men kan sikkert også kallet 40 årskrise :p
 
Jeg merker at kroppen straffer meg mer for mitt inntak av mat og manglende trening nå som jeg nærmer meg 40, så jeg bør trolig ta tak jeg også. Vekta er en ting, men over hodet mitt svever en arvelig risiko for diabetes som jeg bør ta på alvor..
 
40 er et tall som alle andre. «Kriser» kan oppstå i hvilken alder som helst, og har nok med helt andre ting å gjøre enn alderen; innstilling til livet, livssituasjon, fysisk og mental helse osv.
Er selv i 40årene, og kan skrive under på st alt er som før :)
 
Fortsatt noen år igjen, men jeg har bestemt for å løpe maraton og ultraløp når jeg blir 40:p
Godt trent nå, men ikke så jeg gidder løpe maraton:D
 
40 er et tall som alle andre. «Kriser» kan oppstå i hvilken alder som helst, og har nok med helt andre ting å gjøre enn alderen; innstilling til livet, livssituasjon, fysisk og mental helse osv.
Er selv i 40årene, og kan skrive under på st alt er som før :)
40 er et tall som alle andre og 40 er ikke mer forskjellig fra 39 enn 39 var fra 38 annet enn at det heter 40-årene, men det i seg selv kan vel påvirke det mentale samt at det fysiske endrer seg med årene litt etter litt.

Jeg kan bekrefte at som nesten 40 er i alle fall fysikken ikke som den var da jeg ble 30,og livssituasjonen helt annerledes. (samme mann, men dengang hadde jeg en baby, nå har vi tre barn, bl.a)
 
Har nøyaktig ett år og en uke igjen før jeg runder 40 selv, men ja, jeg merker også at kroppen ikke er helt som den var...

Ikke at det er noen midtlivskrise akkurat, men jeg må nok gjøre noen tiltak...
 
Ble 40 i januar :nailbiting:
Tenkte først å grave meg ned i et hull , men hadde heller åpent hus med kaker så jeg fikk masse gaver!!

Er mer komfortabel i min egen kropp nå enn da jeg var 20 og 30 år , har vett nok å passe på den ;)
 
Mangler sikkert vett jeg da ;)
 
Mangler sikkert vett jeg da ;)
Jeg fikk nettopp diagnosen MS så det har en medvirkende faktor , sundt kosthold og trening er viktig for å holde symptomene i sjakk.
( men jo vil jo ver milfy også, så kanskje litt midtlivskrise allikavel )
 
Back
Topp