Og vi shoppet igjen...

*Christy*

Elsker forumet
I går var jeg, Sisken og Lillekaisa (pluss endel "ikke-Bv-damer") på tuppervareparty hos Pijah! Selungen som holder til i augustforumet hadde flydd til Bergen for å holde party..

Hadde forbannet meg på at jeg ikke skulle kjøpe noe, men dengang ei. Ble rent ivrig og endte opp med å kjøpe plast duppedingser for nærmere 1500 kr. Hihi....
Nå gleder jeg meg til å få varene neste uke. Da skal det hakkes nøtter, raspes gulrøtter, rives ost og piskes krem... [8D]

Ja huff de tupperware dingsene er så ekle. Ser man de så man bare ha de. Jeg så de på kjøpesenteret en gang. Satt ei dame og solgte de. Jada gjett om jeg klarte å få forbi uten å bruke 600 kr??? Nope.

Lett å la seg friste...jeg har nesten bare tuppeware på kjøkkenet.
Men nå er det lenge siden jeg har vært på et..

hehe. eg va på et for 1,5 uga si.. åsså sga eg ha et party ein gang mellom uke 1 å 4.. va visst masse tilbud da sa ha tupperware damå[:)].. d e et farligt party,sidde der å bare krysse av så vips har ein handla for ein go del peng ja[&:]

WÆÆÆ!!!!

Noen som har penger! [:D]

Er du pittelittegranne shopoholiker ???? [;)]

Neida pengene flyr fort på sånn tupper ting, man må liksom kjøpe noe også kan ikke bare være der for å spise kaker liksom.....[8|]

Og vertinne Pijah handla for over 2000 blanke norske krons.. *uhu*

Kjøpte den Quick Chef-saken, en kvern og masse andre greier som jeg bare "måtte" ha.. Hehehe.. Nå har jeg snart hele katalogen, bør bare komme en ny en snart, slik at jeg får brukt penger på nyhetene.. Hehe.. Inside info sier at det kommer ny katalog i mars.. [:D]

ORIGINAL: Antima

Neida pengene flyr fort på sånn tupper ting, man må liksom kjøpe noe også kan ikke bare være der for å spise kaker liksom.....[8|]

Hihi... nei jeg bare tøffer meg litt.
Shopper så og si ingenting gjennom hele året, og så kommer desember med julegaver og denslags knask, og da tar vi liksom igjen det tapte [8D]

Lillekaisa;
Jeg måtte jo selvfølgelig melde meg frivelig til å ha party jeg og, så da kan jo du komme til meg og bestille litt [:D]

ORIGINAL: *Christy*

ORIGINAL: Antima

Hihi... nei jeg bare tøffer meg litt.
Shopper så og si ingenting gjennom hele året, og så kommer desember med julegaver og denslags knask, og da tar vi liksom igjen det tapte [8D]

Lillekaisa;
Jeg måtte jo selvfølgelig melde meg frivelig til å ha party jeg og, så da kan jo du komme til meg og bestille litt [:D]

Jeg og! Jeg og! [:D] tror forresten Lillekaisa skulle bestille med listene mine som går oppover til Selungen rett på nyåret.. [8|]

Okidoki...
Og dere er jo selvsagt hjertelig velkommen til meg når jeg skal ha party etter nyttår en gang.
Du som var så begeistret for tuppervarer har vel ikke vondt av å kjøpe enda litt til [:D]

Tror jeg har gjort ET eneste bomkjøp av de tupperdingsene altså! Og det er et par år siden. Hehe.
Jeg måtte begrense meg i går for å ikke ta helt av. Spesielt når min kjære satt ved siden av meg og krysset i tillegg.. hehe.. Han er nemlig like ivrig som meg etter å få ryddet vekk ubrukelig IKEA-oppbevaring fra skapene..

Back
Topp