Det er jo ingen hemmelighet at kroppen din får gjennomgå skikkelig igjennom graviditeten! Arr, strekkmerker og man legger på seg. Jeg har utrolig mange arr og strekkmerker.. Både på lår, puppa, magen og på sidene..! MEN når jeg tenker meg om så blir jeg samtidig utrolig stolt, med tanke på alt kroppen har gått gjennom. Å gå ned i vekt, for og så gå opp i vekt + strekkmerker og arr! Jeg er utrolig glad for at jeg får lov til å bære frem min egen datter. Hun er jo trossalt det mest dyrebare jeg har! Og jeg elsker hvert eneste spark! Til og med når hun presser noe sykt på blæra! Haha xP
JEG ER EN STOLT KOMMENDE MAMMA! Og jeg er sikker på at dere damer føler det akkurat likt som meg! Og dere damer som HAR født! Vær stolte av dere selv! Tenk hva vi damer faktisk klarer! Vi har virkelig BEIN i nesa som må gå gjennom en fødsel å det som kommer!

Gjerne legg med et bilde av deres flotte gravid-mager
også dere som har født! Hvis dere vil
Følte bare for og få dette ut. Tusen takk!
JEG ER EN STOLT KOMMENDE MAMMA! Og jeg er sikker på at dere damer føler det akkurat likt som meg! Og dere damer som HAR født! Vær stolte av dere selv! Tenk hva vi damer faktisk klarer! Vi har virkelig BEIN i nesa som må gå gjennom en fødsel å det som kommer!

Gjerne legg med et bilde av deres flotte gravid-mager
Følte bare for og få dette ut. Tusen takk!