Og stå frem!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det er jo ingen hemmelighet at kroppen din får gjennomgå skikkelig igjennom graviditeten! Arr, strekkmerker og man legger på seg. Jeg har utrolig mange arr og strekkmerker.. Både på lår, puppa, magen og på sidene..! MEN når jeg tenker meg om så blir jeg samtidig utrolig stolt, med tanke på alt kroppen har gått gjennom. Å gå ned i vekt, for og så gå opp i vekt + strekkmerker og arr! Jeg er utrolig glad for at jeg får lov til å bære frem min egen datter. Hun er jo trossalt det mest dyrebare jeg har! Og jeg elsker hvert eneste spark! Til og med når hun presser noe sykt på blæra! Haha xP

JEG ER EN STOLT KOMMENDE MAMMA! Og jeg er sikker på at dere damer føler det akkurat likt som meg! Og dere damer som HAR født! Vær stolte av dere selv! Tenk hva vi damer faktisk klarer! Vi har virkelig BEIN i nesa som må gå gjennom en fødsel å det som kommer!

ImageUploadedByBV Forum1412809157.650860.jpg

Gjerne legg med et bilde av deres flotte gravid-mager :D også dere som har født! Hvis dere vil :D

Følte bare for og få dette ut. Tusen takk!

Jeg er så enig med deg! :) Før jeg ble gravid første gang slet jeg utrolig mye med eget selvbilde, jeg hadde store komplekser for kroppen min og spesielt brystene mine. Jeg klarte ikke slappe av naken med min egen mann en gang. Men etter at jeg var gravid, gjennomførte en fødsel og fullammet barnet mitt i 6 mnd, så endret jeg synet på min egen kropp! Jeg var og er så stolt av hva kroppen min er i stand til! :D Tenk den har båret fram og født et nydelig lite menneske! Og puppene mine har ene og alene holdt dette mennesket i live og i vekst i ett halvt år!!! Til og med med noen ekstra arr og striper på dem, så vet jeg at de er mer enn gode nok! Og nå får jeg lov til å oppleve det igjen og jeg nyter magen min ❤️ Ja, kroppen bærer preg av både to graviditeter, vektøkning og alder, men jeg er stolt av den! Og jeg vet at mannen min liker meg og kroppen min, men jeg tror han liker meg bedre når jeg liker meg selv også :)
Så ja damer, vær stolt av kroppen deres, den gjør en fantastisk jobb! Vær stolt av dere selv!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg er så enig med deg! :) Før jeg ble gravid første gang slet jeg utrolig mye med eget selvbilde, jeg hadde store komplekser for kroppen min og spesielt brystene mine. Jeg klarte ikke slappe av naken med min egen mann en gang. Men etter at jeg var gravid, gjennomførte en fødsel og fullammet barnet mitt i 6 mnd, så endret jeg synet på min egen kropp! Jeg var og er så stolt av hva kroppen min er i stand til! :D Tenk den har båret fram og født et nydelig lite menneske! Og puppene mine har ene og alene holdt dette mennesket i live og i vekst i ett halvt år!!! Til og med med noen ekstra arr og striper på dem, så vet jeg at de er mer enn gode nok! Og nå får jeg lov til å oppleve det igjen og jeg nyter magen min ❤️ Ja, kroppen bærer preg av både to graviditeter, vektøkning og alder, men jeg er stolt av den! Og jeg vet at mannen min liker meg og kroppen min, men jeg tror han liker meg bedre når jeg liker meg selv også :)
Så ja damer, vær stolt av kroppen deres, den gjør en fantastisk jobb! Vær stolt av dere selv!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Kan ikke få sagt det bedre! Thumbs up for oss! :D hoho

Jeg er imponert over at kroppen min klarer å gro fram et nytt menneske, bevares, det er jo reine magien! Meeen hvor fornøyd jeg er med utviklingen vet jeg jommen ikke.
Jeg brukte et år på å gå ned ca 15kg 2 år før jeg ble gravid, helt ubevisst igrunn, men har siden da vært veldig fornøyd med egen kropp! Slank, formfull og muskløs etter utallige timer med stallarbeid, ridning og fjellturer med hunden.
Når jeg ble gravid var det kun magen og puppene som vokste, resten forholdt seg normalt. Men nesten 7mnd på vei ble jeg sykemeldt, en gammel skade i hofta tålte ikke den ekstra vekten og jeg fikk beskjed om å holde meg i ro for å ikke ødelegge meg mer. Kroppen min er ikke vant med å sitte stille, jeg la på meg mye og kondisen dro på ferie...
Strekkmerkene mine orker jeg ikke bry meg med, dem hadde kommet uansett (gener/arv) og dem blekner. Men resten... så nei jeg er ikke stolt av egen kropp om dagen, den forfaller! Jeg liker meg best i ikke-gravid tilstand.
Og siden jeg i den forstand aldri prøvde å bli gravid og aldri slet med å oppnå det, så føler jeg nok ikke den stoltheten mange gjør over å være gravid. Selvsagt er jeg takknemlig, men samtidig så er det litt sånn... ja jeg er gravid, sykt klar for å ikke være det mer og aldri gjøre det igjen :p så det er nå meg.
La ut bilde på magebilde-tråden tidligere idag, så orker ikke spamme denne tråden au :)

Kroppen gjør en utrolig jobb i et svangerskap og en fødsel, er veldig stolt over hva den får til!
Her er bilde av magen med og uten baby, rart å tenke på!
) ImageUploadedByBV Forum1412841380.444738.jpgImageUploadedByBV Forum1412841400.239150.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo ingen hemmelighet at kroppen din får gjennomgå skikkelig igjennom graviditeten! Arr, strekkmerker og man legger på seg. Jeg har utrolig mange arr og strekkmerker.. Både på lår, puppa, magen og på sidene..! MEN når jeg tenker meg om så blir jeg samtidig utrolig stolt, med tanke på alt kroppen har gått gjennom. Å gå ned i vekt, for og så gå opp i vekt + strekkmerker og arr! Jeg er utrolig glad for at jeg får lov til å bære frem min egen datter. Hun er jo trossalt det mest dyrebare jeg har! Og jeg elsker hvert eneste spark! Til og med når hun presser noe sykt på blæra! Haha xP

JEG ER EN STOLT KOMMENDE MAMMA! Og jeg er sikker på at dere damer føler det akkurat likt som meg! Og dere damer som HAR født! Vær stolte av dere selv! Tenk hva vi damer faktisk klarer! Vi har virkelig BEIN i nesa som må gå gjennom en fødsel å det som kommer!

Vis vedlegget 82123

Gjerne legg med et bilde av deres flotte gravid-mager :D også dere som har født! Hvis dere vil :D

Følte bare for og få dette ut. Tusen takk!
Kjempefin babymage :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp