... og slik er det i Amerika!

Syns ikke vi har så mye å klage over her akkurat!
Selv går jeg i tillegg på svangerskapspenger og får jo 100% betalt for å gå hjemme hele svangerskapet i tillegg til permisjonen etterpå.
Fikk en liten tåre i øyekroken for de mammaene i videoen♡

Jeg betaler skatten min med glede :)

Likte slutten.. Tror ikke vi skal klage her i Norge nei :)

Syns det er forferdelig at det skal være sånn :/ Ganske så fornøyd med å bo her, og betaler skatten min med glede :)

Uff mini er nå snart fem mnd og jeg tenker må jeg på jobb igjen? Kan jeg ikke bli hjemme noen år med ham?

Ja fy søren mange kvinner og barn har dårlige vilkår og rettigheter i noen land :(

Ja det er helt utrolig at et land som USA ikke har bedre rettigheter ved fødsler

Lurer på om de noen gang vil komme etter.

Ja det er helt utrolig at et land som USA ikke har bedre rettigheter ved fødsler

Lurer på om de noen gang vil komme etter.
Ikke så lenge de med pengene bestemmer. De vil ikke dele godene. Ifølge min mann så er dødeligheten blant gravide og fødende mye høyere i USA enn her, men jeg har ikke selv sett noe tall på det. USA har stort forbedringspotensial når det kommer til helse og velferd!

For et fantastisk innslag:gen014

Vi har det utrolig bra her i Norge ja med tanke på permisjon og andre velferdsordninger. <3

Utrolig bra film! Håper noen gjør noe med det der nede. Ett så rikt og mektig land burde kunne klare bedre!
Ja, vi har det godt!

Back
Topp