Og så var vi 4 :)

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Snart, iallefall. Tenk at jeg er så heldig at jeg har blitt gravid igjen. Og på første forsøk også. Første forsøk forrige gang også, så jeg må jo være ekstremt fruktbar :p (Eller så er sambo innmari god på å sikte ;) )

Jeg er så uendelig glad og så veldig veldig takknemlig for at jeg er så heldig <3

I dag er jeg 5+1. Fant ut at jeg var gravid for to dager siden. Forrige gang jeg ble gravid ble testen positiv med veldig sterk strek på 13DPO. Denne gangen ble den ikke positiv før 20DPO, og det synes jeg er litt merkelig. Kanksje jeg har hatt EL senere enn jeg trodde? Isåfall er jeg jo kortere på vei enn 5+1, men de regner jo termin utifra første dag i siste mens så.. Da er jeg vel 5+1 da. Blir spennende å se hva legen sier etterhvert.

Jeg gleder meg enormt mye til å få stor mage, til å kjenne liv, til å handle inn ting til babyen, til å se lille frøkna vår glede seg til å bli storesøster, og til å nyte dette svangerskapet, som aller mest sannsynlig blir mitt siste.

Har haugevis av symptomer denne gangen, det hadde jeg ikke sist. Eller, haugevis og haugevis. Oppblåst, ømme pupper, får melk ut av ene puppen, vondt i ryggen, hormonell.. Heldigvis ikke noen veldig plagsomme symptomer enda :)
 
5+4 i dag. Tiden snegler seg avgårde. Herregud så sakte det går sånn i starten.

I morgen skal jeg på jobb for første gang etter at jeg fant ut at jeg er gravid. Kun 1 på jobben vet det (Hun er en god venninne av meg). Og takk og lov for at hun er der, hvis ikke hadde jeg jo sprengt innvendig for at jeg ikke hadde hatt noen der å dele det med :p
Kommer sikkert til å fortelle det til 2 til der tenker jeg. Vi får se.

Sliter allerede med å komme meg inn i klærne mine. Er nok ikke bare babyen sin skyld gitt :p 2 uker ferie har resultert i over 2 kg opp siden forrige veiing. Grøss og gru. Men men. Skal på klesshopping på lørdag, så forhåpentligvis slipper jeg å føle meg som en tjukkas etter det. Vel. Tjukkas føler jeg meg nok som uansett, men da har jeg klær som passer i det minste.

Gleder meg til synlig babymage :love7
 
Jeg er redd. Så veldig, veldig redd. Jeg blør. Ikke kjempestore mengder, men mer enn nok til at jeg blir redd.

Legen må bare ta meg inn i morgen.


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
 
Jeg er redd. Så veldig, veldig redd. Jeg blør. Ikke kjempestore mengder, men mer enn nok til at jeg blir redd.

Legen må bare ta meg inn i morgen.


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Krysser fingrene for deg søte deg ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
 
Var hos legen i dag. En veldig snill mannelege. Han henviste meg til ul, så i morgen skal jeg på ul på Bærum sykehus kl 10.

Jeg har grått så mye i går kveld og i sag at jeg har vondt i hodet. Helt gåen i kroppen av bekymring. Kommer ikke til å slappe av før vi evt får se et bankende hjerte i beskjed om at alt er ok.


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
 
Krysser fingrene for deg!!


Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014
 
Back
Topp