Og så kom spysyka igjen!

lenemor

Forumet er livet
Johanna var litt sutrete etter barnehagen i dag, men vi trodde det var fordi hun gledet seg sånn til Pippi-teater (hun var i strålende humør helt til middag)... på veien til teateret skriker hun plutselig, så jeg får kastet bilen ut i grøfta og dratt henne ut, men hun puster en stund før hun sier at det går bra, så vi drar på teater. Ti minutter før forestillingen er slutt sier hun plutselig at "ej tror at ej vil heim igjen", så jeg tar henne på alvor og begynner å kle på, og der står spruten - ut over hele gulet. Heldigvis satt vi på første rad, så det traff nok ingen..

Vel hjemme igjen (etter kun ett stopp på veien) ligger det en pjusk lita jente og hutrer på sofaen.... omgangssyken har gjort sitt intog igjen - for tredje gang i vinter

Huffamei, stakars! Også akkurat i dag også da [&:] Krysser fingrene for at Johanna blir fort frisk igjen!! [:)]

Hun sover søtt på sofaen i lillestua nå, der får hun ligge til vi skal legge oss... om hun må spy mer er sannsynligheten stor for at det skjer i løpet av en time eller to... ja, jeg vet at det kan drøye 12 timer også, men oddsen er størst nå. Hun har drukket noen slurker med vann også, og det gikk bra.

stakkars Johanna, spysyka er forferdelige greier!
Håper hun er over det værste allerede og kommer seg raskt igjen[:)]

Å nei!![&:] HUff, stakkars dere, og ikke minst stakkars Johanna[:(] Så synd teateret ble spolert [&:] (vet ikke hvor langt det er til ørsta, men der er det albert åberg i mars eller april, om det kan være noen trøst (har finlest lista, har håpt de kom i nærheten av oss)

God bedring, og håper ikke resten av dere også blir syke[&:]

jada, kan hende vi drar og ser Albert Åberg også (det var i Ørsta vi var og spøy i kveld [8D]).. Pippi var forresten veldig morsomt, jeg lo og lo, og ble imponert over flammesluker og lekne skuespillere

Frøkna spøy forresten igjen rett etter mitt forrige innlegg - da kom alt vannet opp igjen, sammen med masse slim. Frøkna sovna igjen med det samme, og når vi snart tar kvelden tar vi sjansen på å legge henne i egen seng... og så håper vi at hun er bedre i morgen

Da gleder vi oss til Pippi (og depper over at det ikke blir noen Albert) [:)]

Håper dette var siste ladning med spying, dere har virkelig fått nok...[&:]

God bedring til gulljenta[:)]

Huff den sjuken er hissig for tida virker det som.. Vi hadde det i desember, nå kom det igjen. Gubben og Emil fikk det, veldig kjedelig med en baby på 6 dager på toppen av det[:'(]

Du får kjøre på med morsmelk lakrisbåten, det gir beskyttelse - og så trøste deg med at så små sjelden blir syke... får håpe du holder deg frisk da.

Her er det min tur, har vært dårlig i hele dag, men nå har jeg både spist og drukket litt og det gikk bra, så det var nok en hurtigvariant dette... håper jeg i alle fall!

Back
Topp