.....og så kom kvalmen...

Isabell81

Forelsket i forumet
[:@] Fysj og æsj! Men spyr heldigvis ikke......enda ihvertfall. Men vi har jo venta i mange år på denne spira, så får bare ta imot symptomene som kommer med åpne armer. Kvalme er jo iallefall et godt tegn!

uff ja den er ikke god.. her går det greit enda.. føler meg litt uggen, men ikke noe jeg ikke overlever. Men Linus begynte jeg ikke spy før i uke 8-9, så vet at det enda kan komme, men satser på at den holder seg borte denne gangen.[:)]

Du får bare tenke at spira er verdt det. [:D]
Har ikke fått det her ennå, men tror nok ikke jeg slipper unna, men er lov å håpe [;)]

Jeg har ikke fått kvalmen enda, men i dag da jeg åpnet kjøleskapet brakk jeg meg to ganger... så føler den kanskje er på vei. Mannen min sa det ikke luktet så rart der[:D].  Kvalmen er litt ekkel, men samtidig et godt tegn på at alt er bra... så egentlig er det et veldig godt tegn også!  Lykke til videre! 

Haha,du och jag Alfred [X(][X(]
Det der kjøleskapet er PAIN om dagen,ser for meg at jeg må vaske det ikveld,igjen [X(]

Men,over til HI,JA kvalmen suuuuuger,hehe men det er virkelig verdt det da.
Og slipper man unna å spy,så er man jo heldig [:D]

Huff, får håpe du slipper å kaste opp noe... og at du ikke blir noe værre! [:)]

ORIGINAL: _nette86

Du får bare tenke at spira er verdt det. [:D]
Har ikke fått det her ennå, men tror nok ikke jeg slipper unna, men er lov å håpe [;)]

helt enig med _nette86[:D]

Back
Topp