Og så kom blodet...

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Det var vel ikke noe sjokk for noen...:-( Ikke mye enda, nå bare håper håper håper jeg at det er den tvillingen som legen så forrige uke, og at det fremdeles er en som lever der inne!!! Vær så snill, la det være slik!!!

krysser fingrene for at det er tvillingen!!!!

Skal du inn på ny ul snart sånn at du får vite noe sikkert?

Ja, jeg skal i morgen.

masse lykke te

Nei, nei, nei! Har fulgt med på trådene dine, og håper så inderlig at det går bra denne gangen! Kan ikke ha flere som mister nå... Lykke til i morgen. Krysser alt jeg har

Tusen takk for gode ønsker, søte dere! Trenger dem nå!

Lykke lykke til;) 
Håper du beholder begge to jeg, og sender magisk lykkestøv i dine baner ;) 

Krysser ALT nå og ber til høyere makter for deg i morgen, vennen! emoticon

Dette har jeg ikke fått med meg....uff nei jeg håper virkelig du får beholde minst en av spirene dine!! Lykke lykke til!! Det MÅÅÅ gå bra!

Uff, liker ikke blod.. Men denne gangen skal det gå bra, det MÅ det bare etter alt du har vært gjennom! Ingen fortjener dette mer enn deg <3

Håper og ber om at du blir værende her helt til januar; du vet jeg heier på deg :) *klem*

Tusen takk alle sammen! De gode nyhetene er at det ikke har kommet mere blod siden i går kveld. Fikk svaret på gårsdagens blodprøve, den var på 24000, altså steget fra 11000 på torsdag. Så ingen rask dobling, men det går da stadig oppover! Så jeg er litt mer håpefull igjen nå, må jo bare være det, det nytter ikke å gi opp! Har ultralyd i morgen kl 13, regner med at jeg får den endelige dommen da. Enten har babyen vokst og utviklet som den skal i løpet av siste uken, ellers så er det noe virkelig galt og den vil falle fra før eller senere. (ble satt tilbake 2 uker pga liten utvikling ved siste ultralyd for en uke siden)

Er 8+1 i dag, det er det lengste jeg har kommet siden jeg bar sønnen min, for 6 svangerskap siden. Så det er kanskje også et godt tegn! :-)

Så vi håper det holder seg slik! Takk for gode ønsker, kjære dere, det betyr mye!

Masse lykke til i morgen!!!!!!!!!!!!! Krysser alt som krysses kan!!!!

jc skrev:
Masse lykke til i morgen!!!!!!!!!!!!! Krysser alt som krysses kan!!!!

Sign!! :)

Back
Topp