og så feirer kathmor

Tjukkaaa

Forumet er livet
bursdagen sin uten å gi noen av oss en beskjed på forhånd!!!!
[>:][>:][>:][>:][>:]

Hadde GLATT kræsjet festen jeg altså![>:][>:]

Hehe håper du får en fantastisk feiring snuppa[:D][:D][:D]

Var det jeg sa og..............æsj altså - jeg håper hun ikke får en fin feiring[8D][8D][8D] *jugekors*

Regner med min invitasjon har blitt borte i posten..... [8|]

heeeeeeelt ærlig, hadde derre kommet da eller hadde dere?? *angrere vil å uhemma* og dere, pumpa 140 ml av en pupp nåp, jippiiii!!! [8D]

Jeg er mest snurt for at vi ikke fikk strike a pose bilde før hun dro ut!!!!!! Det er jo tradisjon å få fra kathmor[>:][>:][>:][8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg er mest snurt for at vi ikke fikk strike a pose bilde før hun dro ut!!!!!! Det er jo tradisjon å få fra kathmor[>:][>:][>:][8D]

ORIGINAL: KathMor

heeeeeeelt ærlig, hadde derre kommet da eller hadde dere?? *angrere vil å uhemma* og dere, pumpa 140 ml av en pupp nåp, jippiiii!!! [8D]

I utgpkt nei - jeg har jo hatt spysyken i helgen - men hvis ikke jeg hadde fått den og jeg var invitert så ville jeg såklart feiret dagen din med deg!![:)]

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: Vand

Jeg vet jeg vet!!!!!!!! Venninner kom når jeg løp rundt i undertøyet - så ble litt hektisk.. Men skammer meg, tenk å ødelegge en så fin fin tradisjon [>:][8D]

OK tjukka, pokker og da [8D] Men trust me - jeg glemmer ikke fort. Invitasjon i postkassa neste gang it is!! Bubliizzzzen og!! Vand - se om de er billige fly sånn neste januar [8D]

Har ikke fått med meg at du hadde bursdage engang, jeg[&:] Gratulerer så mye med dagen, i alle fall!

ORIGINAL: Medusa_83

Har ikke fått med meg at du hadde bursdage engang, jeg[&:] Gratulerer så mye med dagen, i alle fall!

Nei da, ikke før tirsdag - måtte bare feries en lørdag [;)]

Back
Topp