Og så ble det stille igjen.

Ja det var litt trasig... Skulle ønske vi hadde litt fler å støtte oss til og diskutere med...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke noe gøy med terminforum hvis det ikke er noen her. Er koselig å snakke med deg, men blir jo ikke særlig til diskusjoner av bare 2 stykker :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Er fortsatt innen og sjekker stadig om det har kommet noe nytt.. :) kunne jo ha skrevet et nytt innlegg selv, men blir jo ikke mange svara å få:-/

Da er vi tre! :) Er det ikke fler som er inne å sniktitter?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er mest på september 2012, for jeg hadde termin 29.september. Det hender imidlertid at jeg er her og sjekker om det er noe liv ;)

Når fødte du Iris? Regner med det ble oktober siden du er innom her ;) er det mer liv inne på september?

Jeg er her! :D
Har bare ikke vært så mye på appen denne uka. Men vi er få likevel, ja. Det må da være fler som stikker hodet innom..?

Jeg fødte 15.oktober. :)

Ja, det er masse liv inne på septemberforumet! :)

MiloLilo: godt å se at det er flere her ;)

Iris: hva gjør dere riktig på september for å få så mye liv da?

Kanskje alle mammaene samles på en gruppe et viss annet sted? Har hørt noen rykter om en oktobergruppe på Fjesboka... Jeg hadde egentlig termin 11.11, men han kom 18.10, så jeg har ikke vært her inne før nå :) babyverden blir så sinna når folk nevner den andre gruppa på det andre stedet ;)

Back
Topp