Og plutselig kom magen!

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg var egentlig fornøyd med at magen lot vente på seg denne gangen, etter å ha fått både tidlig og diger mage sist gang. Men plutselig spratt den frem denne uka (uke 17), og i går hadde jeg min første "ååå, skal du ha baby?" fra en kunde på jobb. Litt koselig egentlig :) Bevegelsene er blitt mer og mer tydelige de siste dagene, noe som er enda mer koselig :) Så nå gleder jeg meg bare til jordmor på fredag og ultralyd på tirsdag!

Så herlig da :)
Mye å glede seg til fremover ja :)

Koselig med mage :) Kom plutselig her og i uke 16-17, så det er litt i grenseland med magen nå - smålubben eller gravid mage :P

Deilig og at den endelig kom vil jeg tro :D har ikke et magebilde du vil dele da ;)

Jeg er ikke så flink til de der magebildene. Med første hadde jeg ikke tatt et eneste bilde av magen da fødselen startet, så jeg måtte få mannen til å ta et mellom riene :)

Jeg er ikke så flink til de der magebildene. Med første hadde jeg ikke tatt et eneste bilde av magen da fødselen startet, så jeg måtte få mannen til å ta et mellom riene :)
Dette er første gangen jeg tar bilder av magen også, har ett fra eldste når jeg var ca halveis tror jeg. Ellers er det kun fra selve fødselen med begge to :p
Denne gangen tar jeg minst annenhver uke :)

Så gøy:-) kjekt når det begynner og vise :D
Prøver å få tatt bilde ca 1 gang i mnd,det gjorde eg med dem andre. Gøy og samenligne magene:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Første gang tok ikke jeg heller et eneste magebilde. Men har gjort det denne gangen. Siste gangen :p

Min mage spratt plutselig fram hos meg også. Ville ikke overraske meg om jeg ligger over gjennomsnittet på symfysemål. Noen som vet hvor man kan finne en slags oversikt over gjennomsnittet for symfysemål? Måtte ut og handle noe mammatøy i går da alt var for stramt over puppene og magen. Ikke noe rart at jeg synes puppene hadde blitt større - gått fra 70b til 75 d, hehe ;)

Jeg har bare tatt ett magebilde i uke 12/13 - må nok ta ett nytt snart :)

Så gøy med mage og tydelige bevegelser :)

Så gøy med synlig mage, og bevegelser! :-)

Her synes jeg magen har stoppet å vokse....?
Kanskje fordi jeg er syk, og ikke får i meg like mye mat. Men livmoren burde jo vokse for det?
Hatt en del stikk i høyre side da, så det er jo tydlig at livmor jobber.
Og veldig støl i magen pga. all hostingen. Vondt i magen av å hoste nå.

Back
Topp