Og plutselig er magen tilbake

babyT

Forumet er livet
La jo inn et innlegg her tidligere av den enorme magen min. Dagen etter forsvant den og har vært normal i noen dager, så lutselig på i ettermiddag passer ikke buksene mer [8|]

Knis....unnskyld at jeg kniser av deg men nå kanskje det er en luftig mage pga graviditet du har fått, krysser fingrene for deg jeg snuppa. Hormoner er hormoner det er ikke så lett å kjønne hva de gjør med kroppen. [;)]

ORIGINAL: twinanne

Knis....unnskyld at jeg kniser av deg men nå kanskje det er en luftig mage pga graviditet du har fått, krysser fingrene for deg jeg snuppa. Hormoner er hormoner det er ikke så lett å kjønne hva de gjør med kroppen. [;)]

Håper så inderlig det er det, men mulig det er "mensmage". Men da bruker jeg jo ikke ha problemer med å få på meg buksene! Skjønner ikke hva denne kroppen min holder på med for tida [>:]

ORIGINAL: Guria

Hihi, er skikkelig spennende dette da Twinanne!! [:D]

Mente du meg, det er ikke jeg som har fått stor mage[8D] Men om du menteat BabyT er gravid så er det jo spennendes å se om hun har fått luft-graviditetsmage da[;)]

Mente du meg, det er ikke jeg som har fått stor mage[8D] Men om du menteat BabyT er gravid så er det jo spennendes å se om hun har fått luft-graviditetsmage da[;)]

Jeg er helt borte rett å slett!

Men for å gjøre det bra igjen, det er spennende med din voksene mage Twinanne, for den vet jeg vokser!! Og for deg BabyT er det det spennende, for jeg tror også du skal få en voksende mage [:D]

Uff, kanskje jeg må legge meg.. *pinlig*

hvortid skal du teste deg da????[:D]

Jeg er helt borte rett å slett!

Men for å gjøre det bra igjen, det er spennende med din voksene mage Twinanne, for den vet jeg vokser!! Og for deg BabyT er det det spennende, for jeg tror også du skal få en voksende mage [:D]

Uff, kanskje jeg må legge meg.. *pinlig*

Det er bare et ord: GRAVIDITETSHJERNE på gang, har den selv også både med og uten migrene og kvalme.

ORIGINAL: *Levende Lys*

Har ikke testdag før på fredag, men mulig jeg ikke klarer å vente lenger enn til onsdag før jeg sniktester litt [;)] Må jo innrømme at jeg tok en i morges, men den var negativ

ORIGINAL: ElinR

d er veeeeldig vanskelig å holde seg til testdagen ja [&:][:D]

Hihi, tror de fleste her inne driver med sniktesting før testdato, enten de tør innrømme det eller ei [;)]

ORIGINAL: babyT?

Har ikke testdag før på fredag, men mulig jeg ikke klarer å vente lenger enn til onsdag før jeg sniktester litt [;)] Må jo innrømme at jeg tok en i morges, men den var negativ

tulle jente[:D]

ORIGINAL: babyT?

tulle jente[:D]

Jeg vet.. ALT for tidlig, menmen... [8D]

Back
Topp