Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Knis....unnskyld at jeg kniser av deg men nå kanskje det er en luftig mage pga graviditet du har fått, krysser fingrene for deg jeg snuppa. Hormoner er hormoner det er ikke så lett å kjønne hva de gjør med kroppen. [;)]
ORIGINAL: Guria
Hihi, er skikkelig spennende dette da Twinanne!! [:D]
Mente du meg, det er ikke jeg som har fått stor mage[8D] Men om du menteat BabyT er gravid så er det jo spennendes å se om hun har fått luft-graviditetsmage da[;)]

Hihi, er skikkelig spennende dette da Twinanne!! [:D]
Mente du meg, det er ikke jeg som har fått stor mage[8D] Men om du menteat BabyT er gravid så er det jo spennendes å se om hun har fått luft-graviditetsmage da[;)]
Jeg er helt borte rett å slett!
Men for å gjøre det bra igjen, det er spennende med din voksene mage Twinanne, for den vet jeg vokser!! Og for deg BabyT er det det spennende, for jeg tror også du skal få en voksende mage [:D]
Uff, kanskje jeg må legge meg.. *pinlig*
ORIGINAL: babyT?
ORIGINAL: *Levende Lys*
hvortid skal du teste deg da????[:D]
Har ikke testdag før på fredag, men mulig jeg ikke klarer å vente lenger enn til onsdag før jeg sniktester litt [;)] Må jo innrømme at jeg tok en i morges, men den var negativ
ORIGINAL: babyT?
hvortid skal du teste deg da????[:D]
Har ikke testdag før på fredag, men mulig jeg ikke klarer å vente lenger enn til onsdag før jeg sniktester litt [;)] Må jo innrømme at jeg tok en i morges, men den var negativ
tulle jente[:D]