og la babyen sitte

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Leste på en tråd her at det kan være farlig og skade ryggen. Det vet jeg jo fra før. Men hvordan sitting vil være skadelig?
For adrian vil ikke ligge. Han sitteligger på en måte inntil magen min eller jeg holder han litt oppreist i armene..vist dere forstår? Så han har støtte i ryggen. Ble litt surr her nå. Vanskelig og forklare slik..
Men er det ok? Hvordan er det med deres barn?

jenta mi var veldig tidlig ute med å skulle opp å se verden. min helsesøster sa til meg at så legne barnet selv var klart, så skadet det ikke at hun satt litt, men i små perioder av gangen.

Off ble så usikker nå jeg om jeg har gjort feil..Men skal heldigvis til helsesøster imorgen,så da kan vel hun si om jeg holder han riktig..

er nok sikker på at du ikke gjør noe galt[;)]
men noen ganger er det ikke helt lett å vite hva og hvordan man skal gjøre ting.. og det også for en mor som både har 2 og kanskje 5 barn.[:D]

Det var godt og høre. Er ikke alltid så enkelt nei når det er så masse og passe på. Men gjør så godt vi kan[:)]

men husk nå for all del på at mange helsesøstre har ein tendens til å skremme oss mødre,ofte HEILT utan grunn, så mitt råd er høyr like gjerne med veninnre eller søstre elle svigerinne med fleire barn!
Liker ikkje helsesøstre som følgjer boka og finn feil alle veier!!!

Jeg holdt han slik jeg pleier da vi var der idag og hun sa ingenting. Men hun sa at det var viktig og la han ligge en del på gulvet.
Jeg fikk ikke spurt om sittingen for adrian skrek så mye.

Back
Topp