Og jeg venter!!!!!!!!!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
JEg venter en liten gutt!![:D][:D][:D]
Vi fant en liten snopp på ultralyd i dag! Han var frisk og fin og hele 20 cm lang.sÅ NÅ er både jeg og sambo overlykkelig!! Fikk ny termin 30.01.06. VEt ikke helt om jeg bytter [:D]klubb enda da... Trives her jeg!

Ikke bytt klubb da....[:D] Gratulerer med en liten gutt!!!!

nei.. jeg regner meg at jeg blir her. Kan heller stikke innom desembergjengen. Jeg er ganske sikker på at leiekontrakten hans går ut i begynnelsen av januar uansett he he[:D]Nå blir det enten Tobias eller Sebastian[:D]

Fine navn!!!![:D] Du tror det??? Jeg har menstermin 26 januar, lurer på om min termin blir mye flyttet jeg... Spennende.

Takk[:D] Min menstermin er 14 januar... Det er ganske spennende med termin ja[;)]
Når skal du på UL?

30.01.06????
Eller var det desember?
Sikkert det.
Gratulerer! Kan shoppe litt også nå da.
Må være så godt å se at alt er vel med den lille.

Også så fine navn. Tenkt på det samme her.
Men blir nok Odin Sebastian hvis det blir gutt

Det var desember ja[;)] Går litt fort her. Har allerede vært ute og kjøpt et par 3-4-5 antrekk i lyseblått he he. Dette er bare så stas. Er noe helt annet når man vet kjønnet! Kan si han istedenfor den liksom..  [:D]

Jeg vet ikke når jeg skal til UL ennå... En av få som venter på time.... Men det er jo lov til å stikke innom desember også da.... [:D]

Hmm.... hadde egentlig ikke tenkt til å vite kjønnet jeg.
Men har tenkt MYE på det de siste ukene,
kanskje det blir til at jeg gjør det alikevel.[8|]
Må jo være kjempe stas å handle litt sånn skikkelig søte kjønnspregede klær[:D]

Ja, jeg tenkte jeg skulle gjøre det. Er jo hyggelig å bli kjent, jo fler jo bedre[;)]

Grattis med guttebebis!!!!!

Fint nytt nick du har[;)] da har vi samme dag vi da! og gutter begge to. så spennende. Holder med deg i å ikke helt skifte klubb. Mye mer kos her enn i desember. Jeg barre titter innom der av og til for å se hva som skjer, men må liksom holde meg her hos dere!

ORIGINAL: Solvit

Det må dere. Får ikke lov til å bytte. Det er så koselig å ha dere her[;)]

takker takker[:)]

Men nå har vi samme termin begge venter gutt og skal føde på samme sykehus [:D] Det er moro!!

gratulere så mye med guttebabyen[:D]
jeg kommer til å gå berserk når jeg får vite kjønnet. 11 dager igjen til ul

Bare gled deg!! Alt føles anderledes [:D]

Gratulerer med en liten prins! Gleder oss til det blir vår tur...

Gratulerer så masse med gutt!!!! [:D]
Venter spent på brev i posten om ul. Kjedelig å vente på datoen..
Gleder meg vilt til det blir min tur. :-)

Ja, gratulerer så masse med guttebabyen!! Forstår at dere nå er kjempeglade og stolte!![:D]

Gratulerer med guttebaby  

Ja, jeg sier som andre her.... Bare bli i denne gjengen, det kan jo fort bli en januarbaby [:D]

Back
Topp