og jeg som alltid har trodd..

Marthemoms

Elsker forumet
at fantorangen var gutt... men i det siste dukker "han" stadig opp i prinsessekjole..whaat??[:-] flere?

Det er 2011. Gutter i prinsessekjole er visst trendy.[:-]

han er nok gutt.. men nrk er veldig på å ikke lage guttebåser og jentebåser og slikt..
så da går fantorangen i kjole..

(mener jeg)

Transvestitt?[:-]

ORIGINAL: CharterHedda

han er nok gutt.. men nrk er veldig på å ikke lage guttebåser og jentebåser og slikt..

(mener jeg)

Hehe.. Tenkte faktisk på det jeg også, men så tenkte jeg også "jaja, er det så farlig da?" Tror ikke unga bryr seg i hvert fall..

har alltid tenkt att det er en jente jeg. så for meg var det helt naturlig.

Er vel det som er "greia" med å kle seg ut, at man kan være akkurat hva man vil!
Og i dag ville Fantorangen være prinsesse [:D]

Ville sagt gutt jeg også. Ble like overrasket da (en av?)tomlingene i drømmehagen ble omtalt som "han"...

ha ha ja altså det er det samma for meg, jeg bare ble litt paff[8D] men da kan man velge da sikkert[:D]

hah skulle neten likt å se åssen den parringa foregikk[8D][:D]

(mener jeg)

Synes det er veldig bra jeg da [;)]
Hvorfor kan det ikke være morsomt å kle seg ut med kjole om man er gutt også? Man spiller jo en rolle når man kler seg ut, uansett [:D]

(mener jeg)

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Okej.. Mora er en elefant, og faren en orangutang.. Og det at... tingen går i KJOLE er det som sjokkerer dere???[:-][:D]

Det aller rareste må jo likevel være at han har "tingen" midt i fjeset.

alltid sett på det som en gutt selv,og gjør det enda[8D] men husker jeg ble litt paff av å se på rulleteksten at stemmen til fantorangen er en hanne[8D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Okej.. Mora er en elefant, og faren en orangutang.. Og det at... tingen går i KJOLE er det som sjokkerer dere???[:-][:D]

Hahaha![:D]

Sønnen min har veeeldig lyst på en blå prinsessekjole[:)][8D] (tvillingsøsteren har rosa prinsessekjole)

Back
Topp