Og jeg har "omvendt problem" tjukka

KathMor

Forumet er livet
James ringer og er i skravle humør så det holder, og jeg er IKKE i tlf-skravle humør så bare runder av hele samtalen, og james er nå furt!

Huff, ekke sjeldent han er kvinnfolket og jeg mannfolket i dette forholdet [8D]

hahahahah! sorry men jeg måtte le[8D].

Men du: det skjer av og til her også.. Men det er nesten som at gutter forventer at vi alltid skal være typiske jenter - og så får man barn (2 i ditt tilfelle) og av og til blir det til at man bare vil sitte i stillhet for segselv når de er lagt. uten NOEN som helst forstyrrelse!! og ja - da blir mannfolka sure[8|][&:][8D].

Men gosh! har ikke han gitt uttrykk for det til deg at han ikke kan/orker en samtale om alt og ingenting pga ettellerannet?

HAHA - du har så rett så rett tjukka [8D][:D]

Fikk mld nå, og nå fikk jeg dårlig samvittighet vettu... Han bare hadde sett så mange kjærestepar i dag, og han savna meg så fælt, så tøft å være borte fra oss - så han hadde gleda seg så til å snakke med meg.. men skjønte jeg var trøtt ... Litt god er han jo da [:)][:)]

hehehe.... de to guttaboyz er litt for like egentlig[>:]. Den dårlige samvittigheten kjenner jeg også igjen når K forklarer sin agenda....

Men altså - de må bare tåle det desverre at vi er ikke alltid i super humør når man har hatt en tøff dag selv[:)][:)]

*ler* [:D]

Back
Topp