... som lå alene i grøftekanten, uten id.. Kun løse lapper. Hadde du DA levert dem inn til politiet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaGutten
Ja, det hadde jeg!
ORIGINAL: Senator Malin
Igjen, finders keepers [8D]
Men alle her inne ville vel ha gått til politiet om ikke gått ut med en etterlysning også.
ORIGINAL: lykkepillen
Ja, det hadde jeg!
hvorfor? Det er jo ikke slik at politiet hadde vist hvem de tilhørte heller...?
ORIGINAL: lykkepillen
Ja, det hadde jeg!
hvorfor? Det er jo ikke slik at politiet hadde vist hvem de tilhørte heller...?
ORIGINAL: aemde og Lille Prins
Jeg hadde beholdt dem ! Løse penger uten lommebok eller ID er jo relativt vanskelig å spore eieren til !
Leverer du dem til politiet så går de jo til ingenting [:-]
Hadde vel kanskje følt det litt på samvittigheten, meeeeeeeen, når du er så dum å går med 11 000,- på lomma, som detter ut (!!) da fortjener du ikke bedre [8D]
(Sikkert mange som gjør det, fordi de skal betale noe evnt, men da legger man ikke pengene slik at de kan mistes på veien!)
ORIGINAL: lenemor
jeg hadde vært så paranoid (og påvirket av amerikanske tv-serier) at jeg hadde trodd jeg hadde dumpet borti en overvåket narko-transaksjon eller noe, så jeg hadde nok ringt politiet og fått dem til å hente pengene, uten å ha noen befatning med dem selv. Hadde jeg tatt dem med meg hjem hadde jeg bare gått og ventet på å bli tatt av mafiaen [8D]
ORIGINAL: ©Smartass
ORIGINAL: lenemor
jeg hadde vært så paranoid (og påvirket av amerikanske tv-serier) at jeg hadde trodd jeg hadde dumpet borti en overvåket narko-transaksjon eller noe, så jeg hadde nok ringt politiet og fått dem til å hente pengene, uten å ha noen befatning med dem selv. Hadde jeg tatt dem med meg hjem hadde jeg bare gått og ventet på å bli tatt av mafiaen [8D]
Kjære deg, det var 11.000. [8D][:D]