... Og enda en...

Maja Mio

Betatt av forumet
På tide med et hei fra meg også... Skal nå være ca 7 uker på vei. Litt om meg, er gift og har en gutt på 19 mnd fra før... Og en snill, slapp hund som heter Stella. Har prøvd på nr 2 i 3 mnd, så nå håper jeg den vil sitte. Ellers sliter jeg fryktelig med kvalme og metallsmak i munnen... Spøy til uke 18 sist svangerskap, så føler jeg har en lang tøff periode fremfor meg. Blir nok et legebesøk i morgen...

Gratulerer med den lille spire i magen .  Jeg har mann og to små gutter på 2 år og 3,5 år. Jeg er gravid med tredje og siste ,har vi bestemt oss for.  Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Men kansje et sted mellom 7 og 10 uker. 10 jan. skal jeg på første kontroll. Og jeg velger å gå til jordmor å fødeavdelingn. Da blir det ultralyd for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Det blir spennende : )  I mine forrige svangerskap gikk jeg til kontroll annenvær gang til jordmor å lege. Men jeg har valgt å gå kunn til jordmor på føden denne gang. Føler at dem kan dette best : )   Jeg er også litt kvalm. Mest på kvelden når jeg er sliten.  Lykke til med spiren i magen. Gratulerer : )

Gratulerer så mye til deg også. Blir nok liv da kan jeg tenke meg med 3 små. Gikk mye til jordmor på oppfølging sist svangerskap, syntes hun hadde mer tid og var mer opptatt av svangerskapet. Men det kommer vel ofte an på hvem som er legen din og hvem som er jordmoren. Men er jo greit å gå til noen man får god kontakt med.

Back
Topp