Og det var det?

Mor til tre

Andre møte med forumet
Ligger her våken, var nettop på do, og jeg blør. Jeg bare HÆ?
Seinest i går gratulerte min svigerinne meg med 12 fullgåtte uker. Da skulle det «liksom» være tryggere. Men nei, det går vell bare feile veien nå. Og jeg er trist, veldig trist. 12 uker og så STOPP.
Ett lite snev av indre håp tviholder jeg i….. er «bare» blod ikke smerter. Men hvem prøver jeg å lure? Det begynner vell snart med kramper innen dagen blir lys der ute.
Nei dette var trist.
Eneste pitte lille trøst for min del er å tenke at fosteret må ha vært for dårlig til å blitt ett friskt menneske.

Det er nok mange tanker og følelser som raser gjennom deg nå ja! Må være helt forferdelig å vente på kramper, og håper virkelig at det er av annen årsak, og at du beholder! Det å ikke vite hva som kommer til å skje, er uutholdelig! Leser likevel det er flere i annet forum som har hatt blødning rundt uke 12-14, men har for eksempel vært sprengt blodkar. Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg nå når du blør!

Sniker litt fra Juni her.
Så skummelt å måtte oppleve… Håper virkelig det gir seg.
Jeg har selv blødd av og på innimellom og er 9+1 i dag.
Har du vært på ultralyd tidligere og fått bekreftet at ting så bra ut? :Heartred
Krysser fingrene for deg:Heartred

Blør du mye? Jeg hadde også en bitteliten blødning da jeg var 13+5. Bare nok til at det hadde kommet litt i trusa, og på papiret ved ett tørk. Hadde brun utflod resten av dagen. Jeg fikk panikk, siden jeg har mistet før, og dro på privat ultralyd. Alt stod bra til med baby i magen. Han som utførte ultralyden sa at det vokser og utvider seg inni der, noe som dytter og presser på ting, så han trodde et lite blodkar hadde sprukket bare. Håper det er helt uskyldig for din del også :Heartred Blod er super skummelt, men ikke ensbetydende med abort.

Sniker litt fra Juni her.
Så skummelt å måtte oppleve… Håper virkelig det gir seg.
Jeg har selv blødd av og på innimellom og er 9+1 i dag.
Har du vært på ultralyd tidligere og fått bekreftet at ting så bra ut? :Heartred
Krysser fingrene for deg:Heartred
Var på ultralyd i uke 8+4, fikk se ett bankende hjerte! Skal på tul nå på tirsdag. I mitt 1. svangerskap for 20 år siden blødde jeg kraftig og fikk beskjed fra lege at du får vente å se, er naturens gang. Fødte en fin frisk jente, så har ett pittelite håp.

Håper virkelig at det er en helt uskyldig blødning!! :Heartred :smiley-angelic001

Var på ultralyd i uke 8+4, fikk se ett bankende hjerte! Skal på tul nå på tirsdag. I mitt 1. svangerskap for 20 år siden blødde jeg kraftig og fikk beskjed fra lege at du får vente å se, er naturens gang. Fødte en fin frisk jente, så har ett pittelite håp.
Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Har akkurat vært hos en privat klinikk og fått tatt ultralyd. Med tanken på hvor mye blod og gørr som kom ut…… så var håpet lite. Men jeg bare MÅTTE finne ut hvordan det lå ann.
På skjermen lå lille gullet og sprelte med begge beina! Og hjertet slo som det skulle!
Det føltes som verdens største mirakel!
Jeg er overlykkelig!

Har akkurat vært hos en privat klinikk og fått tatt ultralyd. Med tanken på hvor mye blod og gørr som kom ut…… så var håpet lite. Men jeg bare MÅTTE finne ut hvordan det lå ann.
På skjermen lå lille gullet og sprelte med begge beina! Og hjertet slo som det skulle!
Jeg er overlykkelig!
Så bra!! :Heartpink Kunne de se hva som har forårsaket blødningen?

Jeg er overlykkelig!
Hurra!!

Hei

Så bra at du fikk tatt ultralyd og fikk sett at det fortsatt var liv ❤️❤️❤️

Ville bare dele at jeg hadde en stor blødning i uke 9. Og har nå blødd med store klumper siden uke 13. Det ble funnet to store blodansamlinger ved morkaken. Morkaken ligger også litt foran mormunnen. Det kan forårsake blødning. Prøve å ta det med ro , ikke bære tungt. Dette går nok bra ❤️

Jeg er overlykkelig!
Ååååå fantastisk

Jeg er overlykkelig!
Så bra:Heartred:Heartred:Heartred

Blødningen kan kanskje være en festeblødning, at den gravde seg godt ned. Uansett, veldig bra det gikk bra :)

Sniker.
Jeg hadde et hematom i livmoren og blødde flere ganger i uke 5-6. Jeg var heldig, og hematomet forsvant til jeg var 10-11 uker på vei; men sånne ting kan skje..! ❤️ Ble frisk baby likevel.
Mange ganger går det bra likevel. :) Mange ulike grunner til at man kan blø i svangerskapet.

Godt at alt viste seg å være fint hos deg!

Ikke nødvendigvis. Jeg blødde rundt uke 10. Kan blø når som helst fikk jeg høre.
Jeg blødde også rundt uke 10 sist, men det fikk jeg forklart av gyn at var vanlig rundt den tiden pga morkaka som Neya skriver ☺️

Back
Topp