Og der!

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Slo kvalmen til for fullt her også.... blæærh... :confused:
Ligger på sofaen og puster som om jeg skulle hatt rier, for ikke å spy... Håååper dette ikke blir like ille som sist...

Er det noen som har vært til legen på grunn av kvalme, og fått noe hjelp der?

Tips mot kvalme mottas med takk :p

Last edited:
<3 Jeg har ingen tips til deg, men jeg sender deg en klem.

Jeg var hos legen i dag og hun sa noe som kunne hjelpe var å småspise. Hvis det blir virkelig ille så har de medisiner du kan ta.
Håper det går over like fort som det kom ;)

Blæh! Medfølelse og klemmer til deg :) Å småspise jevnt og trutt, drikke eplejuice, spise salt kjeks...puste...:p Håper det bare var et blaff! ;) :)

Uff, kvalm her også! Jeg fungerer ikke i det hele tatt når jeg er kvalm! Ligger strekk ut her på sofaen og tenker på alt jeg skulle gjort. Må skrive ferdig en rapport og dusje før jeg henter i bhg. Og huset ser bomba ut :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, kvalm her også! Jeg fungerer ikke i det hele tatt når jeg er kvalm! Ligger strekk ut her på sofaen og tenker på alt jeg skulle gjort. Må skrive ferdig en rapport og dusje før jeg henter i bhg. Og huset ser bomba ut :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff! Mye det samme her, fungerer ikke i det hele tatt... Leiligheta ser ikke ut, og jeg skulle ha gjort tusenvis av ting, samt at jeg skal hente i bhg... Har to uker praksis til uka, lurer veldig på hvordan dette skal gå... :eek:
Heeldigvis så er det verdt det :D Men det er.. (i mangel på bedre ord) skikkelig dritt når det står på!...

(Satte egentlig inn et kvalmsmiley her, men jeg ble rett og slett spyklein av å se på, så jeg måtte ta den bort!)

Jeg er ikke kvalm ennå jeg :S :P men regner med det kommer litt i løpet av den kommende uka :)

Ting som hjalp meg forrige svangerskap :

Sunlolly colasmak
Seaband
Aldri la det gå mere enn 3 timer mellom hvert måltid.

Håper det er til noe hjelp :-)

prøver på nr 2 ♡

Du har min fulle medfølelse.. Det er gruuusomt! Jeg er kvalm og kaster opp hver dag nå, blir veldig sliten av det og har vært borte fra jobb siden mandag.. Takk og pris går jeg av med ferie i morgen

Du har min fulle medfølelse.. Det er gruuusomt! Jeg er kvalm og kaster opp hver dag nå, blir veldig sliten av det og har vært borte fra jobb siden mandag.. Takk og pris går jeg av med ferie i morgen

Huff :( Håper det går over raskt hos oss alle! :)

Ritzkjeks og dau cola.. sender deg en klem:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp