...og DER...

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
...poppet den første hemoriden <3
Hahaha *oversharing*
Det toppet jo bare alt etter en dag med kynnere, hetetokter og bekkenlåsning som kom etter at jeg støvsugde (ja, hurra for meg som var så komplett hjernedød at jeg trodde jeg kunne oppnå NM-tittelen i "Husmoremne" som høygravid)

Så lå jeg der i sofaen som en invalid gammel frøken og tenkte at dette var ille....og så reiser jeg meg (med mye strev) opp av sofaen og bare kjenner et helsikkens press bak i Portveien 2. *fryktelig vondt*
Guuud dette blir bare værre og værre.
Og er bare i uke 36. Spaaaar meg....
Nei nå går Flode og legger seg. Må bare ta 2-3 bringebærkapsler først. Gaaah....

Ååååh.. Æææææ.. Stakkars deg!!!! :p
Skulle gjerne kunne dopa deg ned så du hadde vært sikret en god natts søvn om ikke annet! ;)
Hehe.. Huff.. Sov godt...

Ha ha! Unnskyld at jeg ler, men fikk virkelig noen flotte bilder i hodet nå. Uff... :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Huff da.
Hørtes virkelig ikke godt ut.
Men virker som du har humoren på plass enda hvertfall ;)
Håper du har fått sove i natt da :)

LOL må bare si beklager at jeg ler jeg også, men kan ikke gjøre annet av den beskrivelsen der ;)

Men spøk til side, håper virkelig du får en bedre dag i dag og ikke stresser for mye :)

Uff.. Stakkars deg :( fin måte du legger det fram :) jeg kjøler ned Portveien 2 med isbiter hvis det blir for plagsomt,, da går hevelsen ned. Tips fra søsteren min som som fikk en slik som var like stor som en tennisball..

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Back
Topp