Og der..

Littelent

Flørter med forumet
..kom matlysten! 
Har hatt litt mer energi i dag, så vasket kjøkkenskuffer til jul, og ble så vanvittig sulten jeg nesten ikke kan huske at jeg har vært før. Spiste opp to kjøttkaker før de andre rakk å forsyne seg engang, og spiste masse mer. Trodde aldri jeg skulle bli sulten igjen, men nå har jeg spist to knekkebrød og masse frokostblanding, og er fremdeles litt sulten. Begynner å gå opp for meg hvor de 27 kiloene sist svangerskap kom fra...

Flere som merker at matlysten er på vei opp?

jeg spiser heeele tiden så ja her er matlysten på plass og det har den vært lenge 

Det varierer veldig. Har fremdeles ikke lyst på noe søtt, og godt er det. 

Må ha noe kaldt å drikke, så det gjelder å ha masse vann og ikke brus tilgjengelig i kjøleskapet. 

Så bra!!! Her har (dessverre) matlysten vært på topp fra dag 1....litt bekymringsverdig kan du si..
Men jeg skjønner at det er kjipt motsatt så veldig bra at den er på vei tilbake hos deg!

Å jeg gleder meg. Kanskje den kommer til meg også om en uke da :)

Jeg har ganske normal matlyst tror jeg:) er sulten, men blir fort mett.

Jeg har enkelte dager hvor jeg spiser, blir stappmett, og sulten igjen etter kort tid.
En morgen spiste jeg først en 'vanlig' frokost, men tenkte "nei... må ha litt til", lagde en dugelig porsjon med havregrøt og tenkte at det kanskje ble litt mye. Kort tid etter var den borte. Andre ganger må jeg småspise bare for å holde på formen så godt som mulig ;)

Så bra at matlysten er tilbake :)
Selv har jeg ikke hatt noe problem med det... trykker mat i trynet i ett kjør :p

Back
Topp