og DER

haha! så det[8D][8D][8D]

?? hva har skjed?? pm anyone?? vært lite inne den siste uka..hmm..

ORIGINAL: Carina 88!

Hæ??? Hva har skjedd nå?? Går glipp av mye har jeg forstått[:@]

slettet hun seg selv,eller ble det gjort av babyverden?og hvorfor slettet hun seg?Har hun gjort sånn før? takker og bukker for en pm jeg også.

Mente jo ikke at hun skulle slette seg selv da,kun det innlegget hun hadde.

nei vet ikke.. hun skreiv en tråd om at hun syns det var så bra her inne for på oktober var de så ekle osv, så skrev jeg at hun var egentlig ikke velkommen her inne heller men vi bare jatta/lekte med i håp om at hun ble lei, og neste gang jeg skule sjekke tråden var både tråden og sokkalæsten sletta[;)]

sier bare jeg..
Endelig!!!!

dette er vel i grunn like greit. nå hvet ikke jeg bakgrunn til alt,men har fått meg det noe. og jeg mener forts det jeg skrev på tråden hennes. Det der syns jeg var baksnakking. Så da kansje man ikke får hvite grunn noen gang for at hun slettet seg. Annet enn at hun tok det til seg det du skrev!

Men jeg må da bare si det jeg, dette er noe av det merkeligste opplegget jeg noengang har vært borti på nette. Lage seg en profil på et forum for gravide,for så å starte diskusjoner/krangel med jenter. hm...

Men man skal ikke skjønne alt her i værlda [:)]

Bare vent, hun kommer snart tilbake :)
Blir ikke kvitt Hauk så lett [:-]

Jeg også er kjempe forvirra.. fikk med meg at det var noe som foregikk her... Men ingen ville forklare meg hva :(

Det var en bruker her inne som oppererte med flere forskjellige navn etterhvert som hun ble avslørt..

Hun finner på graviditeter og vet aldri når termin er. Endrer hele tiden.

Stakkars samboeren hennes ble beskylt for å ha bundet henne fast i senga og voldtatt henne slik at hun ble gravid med tvillinger for litt siden.. Plutselig kommer hun med en ny bruker hvor alt er normalt og hun er 11 uker på vei igjen. (et par uker etter at hun mistet tvillingene.. Som de så på UL i uke 4 eller noe...) Da har hun en helt normal samboer igjen.

Bare rot og tull med andre ord...

Jeg vet jo virkelig ikke hva det er snakk om her, men etter å ha lest litt i denne tråden, så må jeg bare si meg enig at det er bra hun slettet seg.Først og fremst er det jo fryktelig trist på  hennes vegne at hun sliter så mye som hun gjør, og at hun søker hjelp i et slikt forum sier kanskje noe om hvor vanskelig hun må ha det. Men en annen ting, er jo det faktum at hun gjør det nettopp her inne hvor vi alle og en hver, er i en ekstrem følsom periode. Selvom jeg er ny, så kjenner jeg jo på hvor mye omsorg og støtte det er her inne, det er trygt og godt og det er rom for alle. Det da å utnytte denne sårbarheten er ikke noe godt for noen...Håper hun innser at hun trenger hjelp...

hva slags menneske kan finne på å gjøre sånne ting! kjenner jeg blir lei meg på hennes veiene... finne opp graviditeter.. late som hun har blitt voldtatt... tror jeg spyr..

Har venninner som dette har skjedd med... og jeg blir virkelig forbanna..

*oppgitt*[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]  
Men til dere som ikke skjønner at folk kan være sånn:

Dette med troll er dessverre et helt vanlig fenomen på diverse fora på nettet. Og dukker sikkert opp igjen her også. Folk er syke - sånn er verden. Moralen er vel å støttet hverandre; men ikke leve seg helt inn i alt som blir skrevet. Og om en ting høres ut som for fantastisk/rar til å være sann - ja da er den som regel det. [;)]

Men bra at det ikke klarte å ødelegge stemningen her.  [:)]

Back
Topp